Da kjøper jeg deg søtaAlltid til salgs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kjøper jeg deg søtaAlltid til salgs
Hørtes interessant utBarn med spesielle behov
Hvordan gikk det med middagen?Ja det skjønner jegVi har selv en datter på 1 år så her spilles det kun på kveldstid når hun er i seng
![]()
Den såg kjempe god ut, prøve den en dagTusen takk!
Og god morgen igjenGod kveld fra sofa![]()
Kurs i hva da?Ah så kjipt, poppet opp et kurs nå som jeg vil g på men da må jeg ha jobb hele kurstiden
Hehe, hvis man får slik "kick" for å gjøre ting så er hinder bare bra (for boligens delAltfor tidlig for det, og burde vel samle babyting først![]()
Mener det jeg å, jeg har to stk og hun ene har ikke bunad så føler er blir litt rart?Sjelden jeg har sett her![]()
Hvor er dette fra? Nydelig!
Da var det jo flott innhentingJa men de lå under 1-5 så
Ja går håpe detHåper dette virker![]()
Hjemme nå, sliten etter en dag på sykehuset...
Hehe. Holder enda på å lese meg opp fra igårHer må man ikke gå bort altså da klarer mann ikke og ta igjen lesingen i tråden
Absolutt![]()
![]()
Bra du fikk hentet deg innHer ogsåhang skikkelig med hode...
Mannen kan vaske klærHar gjort detser på tv og gruer meg til å vaske klær imorgen
![]()
Ja, eldste mistet første da han var 7,5 årMister de sent også?
Han var siste i klassen da han begynte å miste i vår. (men mistet fire på ganske kort tid da)
Veldig stasDet er gøy p få til ting
Aah. Har lyst på det der man kan drive matstederKjøpte det som heter gøy med gjengen eller noe sånt![]()
Har selv iphone SE i rosegullDet ble iphone 6s rose gull![]()
Jeg er veldig glad i alt som er hjemmelaget, strikking hekling og søm. Strikker selv også men er på langt nær så flinkHer får vi også en hau av svigermor utrolig koselig, og prissatt av meg/oss.
Hun er en reser på strikking.
Hun strikket dåpskjolen med tilbehør til Lille2014 og jeg gleder meg til å bruke den igjen til Lille2016 og samme med alle klærne hun har strikket og strikker nå![]()
Hun strikket hentesettet også og jeg hadde tenkt og bruke det igjen nå, men hun ville strikke et helt nytt til Lille i magen så nå er jeg såååå spendt![]()
![]()
Hvordan er det i dag?Vondt fikk jeg ikke lenge etter jeg var ferdig så håper jeg får sovet det av megellers skal jeg "bare" vaske klær, ordne litt med bilen, lage middag for to dager og pakke til hyttetur
![]()