Heldig du... må tisse å ta inn noe før jeg kan finne sengaKommet meg opp i senga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig du... må tisse å ta inn noe før jeg kan finne sengaKommet meg opp i senga
God nattLegger meg jeg damer![]()
Nei det gjør man ikke. Men trivelig å bli kjent med den nye naboen daMan ofrer jo egentlig ikke noe på å hjelpe andre når man har mulighet![]()
Takk! Var på tideVelkommen i klubben![]()
Tusen takk!Velkommen i IPhone klubben og gratulerer![]()
Det ble iphone 6s rose gullHvilken iphone ble det?
Ja det er veldig deiligPermisjon høres herlig ut![]()
Takk!Gratulerer med ny telefon![]()
Håper detMen det må det da bli etterhvert!![]()
Neida, det er svigermor. Hun strikket til storesøster så jeg ønsket at hun skulle strikke til lillesøster ogsåDet skjønner jeg
Er det du som har strikket?
Det er bra, også hr du sikkert vondt i morgenHehe det kan hende, kanskje ikke like positivt alltid men slapper skikkelig av nå![]()
Neida, er faktisk ikke så mye igjen heller. Så jeg har igjen grunn til å stresseTrenger ikke stresse med det da![]()
Men lage plan over hva som må gjøres![]()
Neida, det er svigermor. Hun strikket til storesøster så jeg ønsket at hun skulle strikke til lillesøster også![]()
Så flink du er!Nå har jeg fått ryddet på kjøkken og satt på oppvaskmaskin og satt på en maskin med klær så nå skal jeg krype til sengs tenker jeg. Jeg er kokvarm og i ferd med å smelte bort her i stua. Bra vi har vifte på oppe på soverommet, og vindu med netting som står med full åpning
Jeg pleier å være frysen, men det er jeg ikke som gravid på dette stadiet i svangerskapet *dåne*
God natt! Sov godt du ogNatta jenterSove godt å drømme søtt når dere kommer dere i seng
![]()
Ja det er det ogsåNei det gjør man ikke. Men trivelig å bli kjent med den nye naboen da![]()
Koselig å gjøre andre ting enn å sitte på mobilen daDa har jeg fått lest gjennom... ble sittende å se sons of anarcy med mannen i kveld... har ikke hatt tlf på meg på så og si hele dagen i dag så glemte den litt i kveld. Dere får ha ei god nattjeg har enda litt å fikse før jeg skal legge meg
![]()