Juni - skravletråden

Da har jeg fått lest gjennom... ble sittende å se sons of anarcy med mannen i kveld... har ikke hatt tlf på meg på så og si hele dagen i dag så glemte den litt i kveld. Dere får ha ei god natt :) jeg har enda litt å fikse før jeg skal legge meg :)

Det skjønner jeg :)
Er det du som har strikket?
Neida, det er svigermor. Hun strikket til storesøster så jeg ønsket at hun skulle strikke til lillesøster også:)

Nå har jeg fått ryddet på kjøkken og satt på oppvaskmaskin og satt på en maskin med klær så nå skal jeg krype til sengs tenker jeg. Jeg er kokvarm og i ferd med å smelte bort her i stua. Bra vi har vifte på oppe på soverommet, og vindu med netting som står med full åpning ;)
Jeg pleier å være frysen, men det er jeg ikke som gravid på dette stadiet i svangerskapet *dåne*

Neida, det er svigermor. Hun strikket til storesøster så jeg ønsket at hun skulle strikke til lillesøster også:)

Her får vi også en hau av svigermor utrolig koselig, og prissatt av meg/oss.
Hun er en reser på strikking.
Hun strikket dåpskjolen med tilbehør til Lille2014 og jeg gleder meg til å bruke den igjen til Lille2016 og samme med alle klærne hun har strikket og strikker nå :D

Hun strikket hentesettet også og jeg hadde tenkt og bruke det igjen nå, men hun ville strikke et helt nytt til Lille i magen så nå er jeg såååå spendt :D :p

Nå har jeg fått ryddet på kjøkken og satt på oppvaskmaskin og satt på en maskin med klær så nå skal jeg krype til sengs tenker jeg. Jeg er kokvarm og i ferd med å smelte bort her i stua. Bra vi har vifte på oppe på soverommet, og vindu med netting som står med full åpning ;)
Jeg pleier å være frysen, men det er jeg ikke som gravid på dette stadiet i svangerskapet *dåne*
Så flink du er! :-) I kveld har jeg kun fått ryddet litt på kjøkkenet, men i morgen tar jeg helgevasken så da skal alt ryddes og vaskes :D
Hvor varmt har dere det? Ikke noe godt å legge seg når det er varmt, men godt at dere har ei vifte så det hjelper nok litt tenker jeg :-)

Da har jeg fått lest gjennom... ble sittende å se sons of anarcy med mannen i kveld... har ikke hatt tlf på meg på så og si hele dagen i dag så glemte den litt i kveld. Dere får ha ei god natt :) jeg har enda litt å fikse før jeg skal legge meg :)
Koselig å gjøre andre ting enn å sitte på mobilen da ;)
God natt :)

Back
Topp