Var godt å finne sengaJeg ligger pal på sofaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var godt å finne sengaJeg ligger pal på sofaen
Det var utrolig fint
Men sover nå?Han er tilbake i seng nå, men sover ikke enda..
Nei nå er det for kaldt ja
Men greit å ha til når det blir varmt nok!![]()
Hvorfor selge deg?Jeg er så dårlig på å selge meg selv
Det er sant.Alltid hvert sånn så skjønner ikke at man kan overse at andre trenger hjelp![]()
Nei. Egentlig ikkeå det er ikke lenge
Ja da trenger man kanskje litt søvn selvDu vet du er trøtt når du sovner sammen med mini med han i armkroken i leggetiden hans
Det tror jeg på. Strikker og ser tvVar godt å finne senga
Men han er heldig som har en mamma som støtter han og er der for han. ❤Det er ikke godt å stå på sidelinjen og ikke kunne gjøre noe. Jeg vet hvor mye det har ødelagt for meg, fortsatt den dag i dag er jeg preget av det på flere vis. Og unner så inderlig ikke ham det samme.
Gleder meg til å ha det påDet var utrolig fint![]()
Det skjønner jegGleder meg til å ha det på![]()
Hehe det kan hende, kanskje ikke like positivt alltid men slapper skikkelig av nåDu er flink, og like sta som meg tror jeg![]()
Ja da får man jo på en måte litt mobil fri da også..Deilig med mobilfri
Jeg har vært på jobb og på møte etterpå![]()
Trenger ikke stresse med det daJepp, fikk gjort mye i går da, sånn panikk rydding og ordning i går![]()
Datt helt ut av skravlingen i kveld jegMå lade tlf jeg damer ! Dere skravler så fælt
Hihi... ja man bruker det man harEn kondom kan brukes til så mangt.
Jeg klarte å kutte av toppen av fingeren før i dag og det svir for j*** dersom det blir vått og jeg skal i dusjen
![]()
Men det må det da bli etterhvert!Ja, greit å ha når det blir varmt nok. Om det blir varmt nok
Man ofrer jo egentlig ikke noe på å hjelpe andre når man har mulighetDet er sant.![]()
Kjøpte det som heter gøy med gjengen eller noe såntHvilket kjøpte du?