Juni - skravletråden

Vondt i mammahjertet, og vekker såre minner om egen erfring... Og mest av alt da et sinne over at han må oppleve det jeg har vørt gjennom.
Forstår deg så godt. Har vært gjennom det samme selv, unner virkelig ingen det. Spesielt ikke våre egne barn.

Det er første gang hun frivillig har spist poteter som ikke er knekket i saus. Og knapt nok det spiser hun hjemme, men det funker bedre hos mine foreldre. (og det er oftest der hun utsettes for poteter og saus, vi har ikke så mange sånne middager) Men jeg elsker grillede poteter og håper vi kan ha litt mer av det av og til.
Grillede poteter hørtes godt ut! Det fikk jeg lyst til å prøve en dag :)

Kjedelig det da.

Lenge å skulle vente to uker når man ikke føler seg helt optimal :(
Ja, i grunn men hun ville at vi skulle la jernet virke optimalt så da får jeg bare lystre :)

Grillede poteter hørtes godt ut! Det fikk jeg lyst til å prøve en dag :)

Vi hadde to varianter i dag.

Poteter (sånne med tynt skal) vasket og delt i to, smurt med smør på "innsiden" og grillet.
Og den andre var skrelt og delt i små biter og med stekt en grillet, i alufolie sammen med gulrot (og smør eller olje, jeg vet ikke)

Sistnevnte variant liker jeg veldig godt å ha en god del pepper på, men dette var mest til ungene så det var mildt krydret. Egentlig liker jeg pepper på poteter, eller alt egentlig, uansett hvordan tilberednignen er da.

Back
Topp