Juni - skravletråden

Høres ut som om det funker :)

Det er første gang hun frivillig har spist poteter som ikke er knekket i saus. Og knapt nok det spiser hun hjemme, men det funker bedre hos mine foreldre. (og det er oftest der hun utsettes for poteter og saus, vi har ikke så mange sånne middager) Men jeg elsker grillede poteter og håper vi kan ha litt mer av det av og til.

har vært strømløs på mobilen i dag.. men har fått gjort mye :D strikket litt, malet ett strøk på 1 liten vegg. og koset oss masse. hva har dere gjort i fin været i dag da damer?
Godt å ikke være på mobilen da ;)
I regnværet har jeg kjørt vår nye nabo rundt til forskjellige steder og sett etter ting samt vasket leiligheten og skrubbet komfyr osv :p

Det er jo synd på gutten din :/ men er vondt i mammahjertet når man må stå på sidelinjen

Vondt i mammahjertet, og vekker såre minner om egen erfring... Og mest av alt da et sinne over at han må oppleve det jeg har vørt gjennom.

Godt å ikke være på mobilen da ;)
I regnværet har jeg kjørt vår nye nabo rundt til forskjellige steder og sett etter ting samt vasket leiligheten og skrubbet komfyr osv :p
Snill du er :) ja det er litt kjekt å bare legge den fra seg av og til :)

Back
Topp