Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveld![]()
Slapper avGjør på?![]()
Bra med deg?
Ja sliten, men ellers braGod kveldHar du det bra?
Hva gjør du?God kveld ja
Trøtt her å.. Teller dager til ferie..Trøttmed deg da?
Tror han her også synes jeg har brukt mye tid her i det siste. Men vet ikke helt om jeg greier å være like aktiv i slutten av mnd så da får jeg være aktiv nå. Har lyst å greie topp 20 i allefall. Regner med at det blir ett res på slutten.Ser slik ut
Jeg skal prøve å få skravlet litt, men har en misstanke på at mannen kan bli sjalu på maskinen min så fult mulig jeg må legge den vekk
H sover. Hun sovnet og var helt utkjørt kl 17. Men tror K sovnet nåHer er det to yngste i seng.
U sover, men sutrer hver gang smokken er ved å falle ut av munnen, og frøkna har ikke lyst til å sove.
Eldste holder på å kle av seg
Det er jo synd på gutten din :/ men er vondt i mammahjertet når man må stå på sidelinjenIkke fort gjort å få slutt på, nei.
Du får hoppe i dusjen å varme degHjemme fra kamp,våt og kald
Høres ut som om det funkerMine er heller ikke glade i poteter, og særlig ikke mellomste. Så vi jobber med saken
hihi men så greit da. Her har det vært lummert i grunnNeida. Det er jo kjempe varmt ute!![]()
Kyllingfilet, marinerte poteter, bernaisesaus og salatHva ble det til middag?
ai ai, men var gjerne på tide?Pøsregner her
Måtte ta litt husarbeid å daPrøver det sammeser tv
![]()
Hvordan gikk det?Hjemme fra kamp,våt og kald
Mhm var gjerne på tideVar litt deilig med regn når jeg fikk luftet skikkelig ut![]()