Forstår deg så godt. Har vært gjennom det samme selv, unner virkelig ingen det. Spesielt ikke våre egne barn.Vondt i mammahjertet, og vekker såre minner om egen erfring... Og mest av alt da et sinne over at han må oppleve det jeg har vørt gjennom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår deg så godt. Har vært gjennom det samme selv, unner virkelig ingen det. Spesielt ikke våre egne barn.Vondt i mammahjertet, og vekker såre minner om egen erfring... Og mest av alt da et sinne over at han må oppleve det jeg har vørt gjennom.
Ja,kan skjønne det.Joa men vil ha sol imorgen!![]()
Grillede poteter hørtes godt ut! Det fikk jeg lyst til å prøve en dagDet er første gang hun frivillig har spist poteter som ikke er knekket i saus. Og knapt nok det spiser hun hjemme, men det funker bedre hos mine foreldre. (og det er oftest der hun utsettes for poteter og saus, vi har ikke så mange sånne middager) Men jeg elsker grillede poteter og håper vi kan ha litt mer av det av og til.
Tja, kommer veldig naturlig.Snill du erja det er litt kjekt å bare legge den fra seg av og til
![]()
Delvis overskyet og 23 graderJa,kan skjønne det.
Hva er meldt?
Vondt i munnen og hans døgnrytme tror jeg ble litt tullete etter i gårNei... nå er det natta... han skal sove må han jo forstå :/
Sender en god klem<3Vondt i mammahjertet, og vekker såre minner om egen erfring... Og mest av alt da et sinne over at han må oppleve det jeg har vørt gjennom.
Skyene må vekk da så blir det braDelvis overskyet og 23 grader![]()
Det går veldig bra, men han var ikke i seng før kl 00:30 i går siden det tok så lang tid på legevakten og han har vært hjemme i dagAh, lett for det.
Hvordan går det med han i barnehagen?
Alt bra?God kveld![]()
Ja, det fortjener duKan jeg få lov til å håpe på en rolig kveld her hjemme?
Han er i seng igjen nåStakkars, håper han sovner snart igjen
Ja, i grunn men hun ville at vi skulle la jernet virke optimalt så da får jeg bare lystreKjedelig det da.
Lenge å skulle vente to uker når man ikke føler seg helt optimal![]()
Er ikke helt sikker på om U er enigJa, det fortjener du
Hvorfor måtte dere på legevakten?Det går veldig bra, men han var ikke i seng før kl 00:30 i går siden det tok så lang tid på legevakten og han har vært hjemme i dag
Lytte til kroppen din nå da!Vet nå ikke helt. Merker det godt i beina og jeg føler jo nå at jeg må få vasket gulvene før jeg gir meg![]()
God vaktTitter innom fra jobb![]()
Grillede poteter hørtes godt ut! Det fikk jeg lyst til å prøve en dag![]()
Skriver søknadHva gjør du?![]()
Jeg tipper du ønsker at jeg skal si jaFødebaggen pakka?