Jeg har bare vært opptatt mer eller mindre hver eneste kveld den siste uken og nå er jeg utslitt.Ja det kan du ! For jeg håper på det samme
Har egentlig bare lyst til å sitte å skravle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare vært opptatt mer eller mindre hver eneste kveld den siste uken og nå er jeg utslitt.Ja det kan du ! For jeg håper på det samme
TrøttStår til med dere da jenter?
God kveldGod kveld![]()
Det var braDet gjør det nok
Ble det lite søvn i natt?Trøttmed deg da?
Krysser fingrene for det!Kan jeg få lov til å håpe på en rolig kveld her hjemme?
da gjør du det nå da ?Jeg har bare vært opptatt mer eller mindre hver eneste kveld den siste uken og nå er jeg utslitt.
Har egentlig bare lyst til å sitte å skravle
JodaGod kveldalt bra ?
Så bra, jeg er sliten og orer ikke å styre rundt i kveldKrysser fingrene for det!
Kjedelig det da.Nja.. jeg syns igrunn ikke det, Ferritin gikk jo opp, men ikke hb.
Skal tilbake om 2 uker,om det ikke er bedring snakkes det om mulig igangsettelse. Er uke 37 i dag.
Hvordan står det til med minstemann?Så bra, jeg er sliten og orer ikke å styre rundt i kveld
Jeg prøver.da gjør du det nå da ?
Jodahelt greit der da ?
Vet nå ikke helt. Merker det godt i beina og jeg føler jo nå at jeg må få vasket gulvene før jeg gir megSå flink du er![]()
Har har ekstremt mye trøske/sopp i munnen.Hvordan står det til med minstemann?
Fikk med meg at dere måtte på legevakten i går.
Ikke antDa tror jeg det hadde vært litt mer gøy ogsåFor da er det jo ikke du som bestemmer hva som skjer i samtalene og diverse
Hehe
Begynner å komme seg nå daVet jo at du strikker og spiller sims
![]()
![]()
God kveld, god kveld.Titter innom fra jobb![]()
strikke ja ! Det skulle jeg lære meg...Jeg prøver.
Er ikke bestandig like lett med denne familien.
Hadde egentlig tenkt å strikke litt i dag, men har klart å "skalpere" den ene tommelen min
Titter innom fra jobb![]()
Jobber med søsteren min ikveld. Så god vaktGår vel bra drt
Tenker jeg skal være fornøyd med å bli ferdig her når jeg blir detKom til meg etterpå da
Det er detHe he fort gjort