Juni - skravletråden

Håper du får oppdatert her om dere må dra på sykehuset i natt *spendt*
Lever gjennom deg for litt spenning til det er min tur hahaha :p:p
Hihi søta :) oppdaterer om jeg orker. Sist var det så intenst at jeg ikke orket. Men får jeg ikke sove burde jeg ringe det vet jeg :)

Hadde sånn sist og. Enda vi hadde time. Folk som hadde time etter kom til og med inn før oss

Her er det også sånn. Det kommer alt an på hva som skrives på arket ang hvorfor vi er der...
Noen har jo også ringt på forhånd og fått beskjed om når de må komme og de som skal til krise hjelpen kommer noen ganger rett inn...

Burde legge meg jeg også, men DETTE er jo min eneste ene og alenetid. Når alle andre sover eller i alle fall holder seg på rommene sine :p

Prøver å sove :) enten våkner jeg opp i morgen uthvilt, ikke mye søvn eller kanskje på føden. Vi får se :)

Usikker altså er strak i uke 27... Tenkte at det kanskje vær litt tidlig? Men kanskje ikke...? Hmmm, får se det an i morgen og evt ringe legen ;)
Gjør det, vet jo aldri når man eventuelt begynner å få slike problemer

Trenger ikke gjøre mye for å ha en fin dag. Ofte er de rolige dagene de beste, bare så synd det er få av de her i hus:P
Hehe du får planlegge mindre ;)
Ble plutselig invitert bort til nye naboer så hjalp de litt med praktiske ting som å betale regninger på nett.

Back
Topp