Vet ikke helt da måleren er pakka nedhihi dvs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt da måleren er pakka nedhihi dvs?
Godt det daDet gjør de, alle tre (og hunden, tror jeg)
Tar seg vel god tid til papirarbeidDet skjønner jeg, men når de ikke har noen inne...
Kanskje fremgang dasterkere er i teorien mer effektiv.
![]()
Nop sitter og venter fremdelesTar seg vel god tid til papirarbeidirriterende å sitte til legevakt.. er ikke noe man gjør frivillig. Håper han får rævva i gir og yar dere inn nå... de bør ta litt hensyn.
Hender de kommer inn gjennom akutt inngangen ja. Men irriterende å sitte å vente. Mannen satt på legevakta for litt siden. Da kom det inn ett par med en liten unge sent på kvelden. Han dro hjem istedet så paret skulle få inn med ungen raskere... 30 min etter han kom hjem ringte legen å sa han ville helst ha hatt han inn for å være sikker. Så fikk beskjed om å komme på daglegevakten dagen etter.Hender de tar haste folk inn annen inngang og da ser vi ikke at det er folk foran oss i "køen" Sånn er det i alle fall her![]()
Midt i landet ca. Helt sør i nordlandHar du sol nå? Hvor bor du da?![]()
ÅjaMidt i landet ca. Helt sør i nordland
Den sa inneHva sier værmeldingen?
Hihi... blir fryktemig spennende. Håper ting skjer i nattMm nikker enig![]()
![]()
Så kjipt. Ikke akkurat der man vil ha ungen midt på natta. Er egentlig kjipt nok etter leggetid generelt... men blir enda mer utålmodig når det blir så sent.. og man bare ønsker å sove...Nop sitter og venter fremdeles
God natt. Håper du får sovet godt i nattNå er det god natt damerVi snakkes!
Vet ikke helt om det er midnattsol helt enda men ikke langt ifra.
Ey fellow simserOhh, the SimsDa er vi to
Felles interesse gitt
Hihi...
Hva ble det til mat?
God nattNå er det god natt damerVi snakkes!
God å være hjemme?Hjemme fra jobb