Juni - skravletråden

Ferdig med klesvasken nå :) Ja blir spennende å se i morgen evt :) Om det har skjedd noe mer :) Skal gå å legge meg igjen nå ;) Før smertene i ryggen kommer krypende ;)

Å det er så lite <3 Utrolig takknemlig og glad for det jeg også <3 Blir så glad når jeg kan gjøre andre glad :D Føler jo at vi har vært gjennom en del like ting :) Så er litt godt å ha noen andre å snakke md <3 :D Gjør det su snuppa mi <3 Blir nok litt til før jeg går til sengs, men da siser jeg ifra ;)
Gå å legg deg og slapp av/sov ❤️ jeg føler det samme og så godt å prate med deg :) ❤️ den er grei snuppa mi ❤️ jeg er her jeg :) venter på gifler fra mannen :D

JEg har holdt på siden begynnelsen av april med første halvpart, så tar jeg vel ikke andre halvpart på ei uke... men kalrt, jeg har ikke strikket EFFEKTIVT siden begynnelsen av april. Men jeg strikker ikke effektivt i juni heller...
Blir ikke ofte effektiv strikking med barn :) men man strikker når man føler for det ;)

Når vi kommer på det og det passer seg sånn noe som gjerne er hver uke ;)
Vi jobber rett ved torget her så går maks 100 m fra jobben til bilen ;)
Greit det da :)

Høres koselig ut :)

Vi har ikke gjort mye, var hos ei venninne litt for å levere noen ting samt at snuppa fikk lekt litt før vi skulle hente mannen på jobb også spise litt
Trenger ikke gjøre mye for å ha en fin dag. Ofte er de rolige dagene de beste, bare så synd det er få av de her i hus:P

Tja snuppa sov ca såpass på den alderen og sluttet fullstendig å sove på dagen mnd etter hun ble 2 år.

De er veldig ulike de søte små så det beste er å prøve seg litt frem på slike ting :)
Redd vi og blir tidlig ferdig med søvn : p

Back
Topp