Juni - skravletråden

Det skjønner jeg! Viktig å være så uthvilt det går an å bli når man skal føde, det krever sinnsykt mye energi! Du må holde oss her inne oppdatert på hvordan det går da, spennende å følge med! :-)
Jepp jeg er stolt av at jeg fødte etter 3 dager uten søvn med storesøster :) oppdaterer nok når den tiden blir å reise inn, men etter det blir det når han er kommet :D vi får se hva kvelden eller morgen dagen bringer. Ingen forhåpninger :) håper det gir seg når det blir 9-10 min mellom så kommer den en jævel akkurat da :p holdt på siden 16 tiden idag xD

Jepp :O ja det er sånn kjerringråd som det å løpe i trapper. Man blir utslitt om kroppen ikke er i gang :p
Vi får se :) er alt fra 10-6 min mellom og varer ca 1 - 1 1/2 min. Så lenger mellom men lenger varighet. De er i katagorien vonde.
Ja satse på det ❤️ det kan vi vettu :D
Ligger strakt ut i sengen :) duda? :)
Så du tar pause fra strikking og var ferdig med settet til lillegutt ❤️ må nok en en gang si tusen hjertelig takk veldig snilt av deg ❤️❤️
Ja de rådene er ikke alltid like praktiske :p Oi, ja det er saker på gang jo :o :D Så gøy! Men ingen styrtfødsel vel?

Jeg sitter på sofaen nå og skal snart reise meg for å henge opp klær ;) Også sitter jeg på finn.no og skal kjøpe litt diverse ting som vi trenger :)

Ja, skal ta litt pause (om jeg klarer :p). Det var så lite :) Gikk jo relativt fort med lua og sokkene, men jakken var litt mer utfordrende enn jeg trodde :p Meen jeg klarte det til slutt og ble super fornøyd over det :D Men hvis det skjer noe nå må du få settet en senere gang ;) Gi meg beskjed! <3

Han sover mesteparten av tiden, sov ikke så mye i natt.. Mannen var så snill å var oppe med ham mye av natta :)
Klarer å bevege hodet mitt nu uten å få muskelspenninger tilsvarende de mest intense riene under fødsel o.O
Pleier du å ha muskel problemer?
Godt mannen tok han mye av natta så du fikk sove da :)

Han sov inngår kun en halvtime på dag og det er jo lite når han er 15 mnd..
Tja snuppa sov ca såpass på den alderen og sluttet fullstendig å sove på dagen mnd etter hun ble 2 år.

De er veldig ulike de søte små så det beste er å prøve seg litt frem på slike ting :)

Back
Topp