I knowSer litt sons med mannen. Hun trenger jo hentesettet når som helst
Kos deg med mannen! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I knowSer litt sons med mannen. Hun trenger jo hentesettet når som helst
Jepp jeg er stolt av at jeg fødte etter 3 dager uten søvn med storesøsterDet skjønner jeg! Viktig å være så uthvilt det går an å bli når man skal føde, det krever sinnsykt mye energi! Du må holde oss her inne oppdatert på hvordan det går da, spennende å følge med!![]()
Det blir hun nok kjempe glad forI knowMen er ferdig
Jakke, lue og sokker
Blir så bra atte
Kos deg med mannen! <3
Flink du er til å selge unnaBegynt å vaske brannbilen som er til salgs
Digg å få unna litt
Deg eller lille?Soving er oppskrytt
Hva skal du i kveld?Blir lite skravling fra meg i kveld![]()
Ja de rådene er ikke alltid like praktiskeJepp :O ja det er sånn kjerringråd som det å løpe i trapper. Man blir utslitt om kroppen ikke er i gang
Vi får seer alt fra 10-6 min mellom og varer ca 1 - 1 1/2 min. Så lenger mellom men lenger varighet. De er i katagorien vonde.
Ja satse på detdet kan vi vettu
Ligger strakt ut i sengenduda?
Så du tar pause fra strikking og var ferdig med settet til lilleguttmå nok en en gang si tusen hjertelig takk veldig snilt av deg
![]()
Pleier du å ha muskel problemer?Han sover mesteparten av tiden, sov ikke så mye i natt.. Mannen var så snill å var oppe med ham mye av natta
Klarer å bevege hodet mitt nu uten å få muskelspenninger tilsvarende de mest intense riene under fødsel![]()
Håper detDet blir hun nok kjempe glad forflink du er.
![]()
Når vi kommer på det og det passer seg sånn noe som gjerne er hver ukeKjøper du den da?
Ja blir ofte kaos når man driver med takJa.. men er så mye kaos utenfor. Stilas og takdeler over alt
Lyst til å shoppe hele tiden jegLyst å shoppe jeg .. Men går meg vil i jungelen av nettbutikker
Tja snuppa sov ca såpass på den alderen og sluttet fullstendig å sove på dagen mnd etter hun ble 2 år.Han sov inngår kun en halvtime på dag og det er jo lite når han er 15 mnd..
Hvorfor ikke?Ble ikke så mye kos![]()
Hadde håpet på litt liv i kveld jeg
SakteHvordan går din trening?
Hvorfor avlyste hun?Jable skuffet av min bestevenninne
Ja det er et veldig viktig kurs!Livredning i vann så viktig kurs