Det siste er at vi bør komme inn i løpet at et kvarterstid.
Lille U er som vanlig like blid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje detTrøtt jeg, burde vel sove snart
Er så fort gjort.. tenker ikke så nøye over detHehee. Jeg pleier p glemme selv at jeg er blitt 25. Sier stadig vekk 23
Skravleguri duYey 77.000 innlegg
Håndmelke litt?Auu nå må minstemann våkne snart! Har hatt spreng i en time nå![]()
Ut fra tegne virker det sånn, men slik kan man gå en stund før det skjer noe :O
Godt å høreJada fin dag her![]()
Bra han holder humøret oppe. Lykke til til legen når dere kommer innDet siste er at vi bør komme inn i løpet at et kvarterstid.
Det blir sikkert kos når dere først kommer fremTror det blir litt styrete..marg småen skulle egentlig ikke være med
Ah skjønner. Interessant kurs?Vært på kurs hele kvelden
Håper set. Blir kanskje tur på lisebergDet blir sikkert kos når dere først kommer frem
Ble det fint?Ja i dag ble jeg lei og ordnet stuen og kjøkkenet.
Hehe skal sjekke de utJeg husker ikke at jeg reagerte på prisen![]()
Han er alltid blidBra han holder humøret oppe. Lykke til til legen når dere kommer inn
Travel som vanligTravel dag ?
Livredning i vann så viktignog interessant og ekkelt å hente om kjempetung dukke fra dypetAh skjønner. Interessant kurs?
Satser på detBlir spennende å se... håper du går raskt over i aktiv fødsel![]()
Hadde sånn sist og. Enda vi hadde time. Folk som hadde time etter kom til og med inn før ossJeg skjønner meg ikke på denne legevakten.
Det er over en halv time siden de som var før oss gikk og vi har enda ikke fått komme inn
Sov godtNå er det god natt damerVi snakkes!
Veldig godtGod å være hjemme?
Veldig deilig jaDeilig å komme seg hjem igjen?