Hvem som spiller i kveld?Snart legge kb så se kamp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem som spiller i kveld?Snart legge kb så se kamp
Oi. Rart hva kroppen vår klarer når den må.Sov kanskje 5 min sammenhengene siste uken med N og ingenting 3 dager før jeg fødte :O kroppen lå bare å hvilte
Kos deg med filmDa blir det litt film og strikking her. Skravles senere.
Gøy? Hva jobber du mer?Jobb her. Enn der?
Ja, jeg får laste den inn på nytt og prøveSikkert noe galt med appen som gjør dethva skal du fjøre i kveld?
Vi får seKanskje det skjer noe nå da![]()
Tenkte å kjøpe den de har på møbelringen. Var den vi hadde tidligere og var veldig fornøyd. Må ha myggnetting..Hvilken skal du ha?
Ser det dårlig ut?Hadde håpet på litt liv i kveld jeg
Føler jeg vasker klær hele tiden!Blir aldri helt tomtmin maskin spiser sokker i tillegg
![]()
Kjenner til det jaJa ikke sant
Problemet er at vi koker så sinnsykt mye pastaer ikke så flink på å beregne
så ofte blir det grateng med pasta
![]()
Skal være litt mer masete om dette drøyer til helgen. Vil ikke være uslitt ved fødsel heller :O om det går ut over søvnen minSå spennende! Får håpe det blir fødsel de nærmeste dagene da, og at du slipper å gå sånn i en uke eller lenger sånn som det![]()
Ser litt sons med mannen. Hun trenger jo hentesettet når som helstJa, jeg får laste den inn på nytt og prøve
Nå er jeg ferdig med strikke hentesettet ish til Lillemirakel <3Så nå skal jeg legge fra med stikking litt
(om jeg klarer
)
Henge opp tøy nå straksHva med deg?
Er ikke rart det går klær. Bare i går var vi gjennom 4 pysjer før minstemann var i sengFøler jeg vasker klær hele tiden!Hehe, det gjør vår og!
Ja flytting kan jo skje på et blunkJeg må sortere i tingene vi harorker ikke pakke med ting vi skal kaste xD brått blir det flytting hvem vet
ja han er flink
Haha vaskemani er gøyvasker det ned til det er slitt xD
Huff høres ikke godt utgod bedring med ryggen din
Håper den blir bedre
Jeg er her inne nå![]()
JeppDu trengte visst den søvnen da![]()
Jepp! Klarte å føde i en utslitt kropp. Ganske stolt av det. Sov 1-2 sek mellom rieneOi. Rart hva kroppen vår klarer når den må.
Det skjønner jeg! Viktig å være så uthvilt det går an å bli når man skal føde, det krever sinnsykt mye energi! Du må holde oss her inne oppdatert på hvordan det går da, spennende å følge med!Skal være litt mer masete om dette drøyer til helgen. Vil ikke være uslitt ved fødsel heller :O om det går ut over søvnen min
Oii såpass ja! Ja da skjønner jeg det går mange maskiner med klærEr ikke rart det går klær. Bare i går var vi gjennom 4 pysjer før minstemann var i seng![]()
Ja hvorfor ikkeSambo liker å spille fifa og da pleier jeg også å spille littGreit å ha noen regler ja
Kan jeg få oppskriften?![]()
Jepp :O ja det er sånn kjerringråd som det å løpe i trapper. Man blir utslitt om kroppen ikke er i gangJa flytting kan jo skje på et blunkJa vaskemani ja, det er tingen for å få fødselen i gang
Leste noe om det.. er det noe på gang hos deg?
Takk snuppa <3 Satser på at et avtar
Wiiihu, da kan vi skravle i veiSlapper du av nå?