Sånn er det bareDa har det vært en helg med utskeielser. Bursdag for frøkna i dag med kaker og kos.
Jaja. Sånn er det noen dager ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det bareDa har det vært en helg med utskeielser. Bursdag for frøkna i dag med kaker og kos.
Jaja. Sånn er det noen dager ;-)
Det er jo greit. Ikke alle som liker alt. Kanskje han prøver om noen år.Eldste får lov til alt, men tør ikke
TakkJeg krysser fingre og heier på deg![]()
Tror du ikke der blir en vane etterhvert?Kjenner jeg blir litt lei av å konstant skulle tenke på hva og hvor mye jeg spiserGleder meg til jeg er i mål med slankingen, men vet jo at "kampen" mot kiloene ikke er over da heller...
ÆsjVar så dum at jeg gikk på vekta idag etter helgas utskeielser. Opp 1,6 kg. Oh yes!
Håper jo det, men synes det er vanskelig innimellom ennå. Har holdt på i 2,5 mnd nåTror du ikke der blir en vane etterhvert?![]()
Skal ikke gjøre det igjen, nei. Ble jo helt demotivert.Æsjmå ikke veie deg etter helg...
Weee, så bra!!Denne mamman trena i dag! Første ordentlig styrkeøkt (noen modifiseringer) siden fødsel for 6 mnd sia. Klapper meg selv på skuldra![]()
Livet er tøftHåper jo det, men synes det er vanskelig innimellom ennå. Har holdt på i 2,5 mnd nå![]()
Blir jo helt krise!!Skal ikke gjøre det igjen, nei. Ble jo helt demotivert.![]()
Ja, ikke tull engang! Har flydd på do og tissa hele tiden idag da, så håper det er en del vann.Blir jo helt krise!!![]()
Det har sikkert ikke ødelagt noeJa, ikke tull engang! Har flydd på do og tissa hele tiden idag da, så håper det er en del vann.spiste jo ikke SÅ usunt i helga heller. En håndfull chips, kanskje 20 biter smågodt og hjemmelaget hamburger. Veldig teit hvis det skal ødelegge for de 3 siste ukene.
Nja, ikke si det, haha. Føler jeg legger på meg en halv kilo hver gang jeg går forbi snopehylla på butikken.Det har sikkert ikke ødelagt noeskal jo litt mer til...
Bra jobbaDenne mamman trena i dag! Første ordentlig styrkeøkt (noen modifiseringer) siden fødsel for 6 mnd sia. Klapper meg selv på skuldra![]()
HahaNja, ikke si det, haha. Føler jeg legger på meg en halv kilo hver gang jeg går forbi snopehylla på butikken.![]()
Håper bare jeg er like flink i morraBra jobba![]()
Satser på detHåper bare jeg er like flink i morra![]()