Skravletråd

Jeg har bakt kake i dag, skal ha bursdagsselskap her i morgen. Får håpe den ble god siden jeg ikke har smakt på den, hverken røra eller glasuren. I dag var første dagen jeg merka at jeg hadde lyst på sjokolade (eller i hvert fall smake), men det er jo ikke så rart når jeg står midt oppi det :p

Jeg har bakt kake i dag, skal ha bursdagsselskap her i morgen. Får håpe den ble god siden jeg ikke har smakt på den, hverken røra eller glasuren. I dag var første dagen jeg merka at jeg hadde lyst på sjokolade (eller i hvert fall smake), men det er jo ikke så rart når jeg står midt oppi det :p
Da er du flink som klarte å la være!:D

Fornuftige tanker:D imponert over viljestyrken!
Hører stadig at jeg er fornuftig, så da er det vel noe i det :p Jeg håper viljestyrken holder seg sånn til jeg er ferdig på dietten, men det er jo en stund til :p

Okei. Kjekt når man bor i nærheten :)
Hva liker du å ta når du er der da?
Jeg har veldig lyst til å ta den store, lenge banen, men har ikke blitt til det på grunn av barna.
Den supersplash (eller hva den nå heter) er også veldig gøy.

Liker også tømmerrenna godt og den kan barna bli med på

Jeg har veldig lyst til å ta den store, lenge banen, men har ikke blitt til det på grunn av barna.
Den supersplash (eller hva den nå heter) er også veldig gøy.

Liker også tømmerrenna godt og den kan barna bli med på
Liker godt tømmerrenna jeg også. Det er en klassiker. Passer for alle :)
Ellers er jeg veldig glad i berg og dalbanene:)
Har vært der med litt større barn :)
De var med på det meste.

Da har det vært en helg med utskeielser. Bursdag for frøkna i dag med kaker og kos.
Jaja. Sånn er det noen dager ;-)

Back
Topp