Godt han endelig tok telefonenJa så nå hr han stemt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt han endelig tok telefonenJa så nå hr han stemt
Satse på detDe slår nok ann![]()
Når pleier du å hente i barnehagen?Nå skal jeg til å rydde litt før jeg henter i Bhg![]()
Bra det i det minste daSnart ferdig nå
Jaa, hun var såå stolt når hun går i armene våre.Flinke L ♡♡
Hehe, da får gubben få vaskeansvarDet gjør det alltid. Sånn sett gruer jeg meg til å få en person til i huset ..![]()
Aah. Sånn sett. Greit at man får booke rommet daJoda så sant et av to vaskerom med tilhørende tørkerom er ledig, kun mulighet å booke rommet for en tid av gangen så om det er noe krise blir det verre, men da har vi mulighet til å bruke et grovvask rom da som pleier å være ledig![]()
Ja det er detAah. Sånn sett. Greit at man får booke rommet da![]()
Høres koselig utSitter i solen og forer guttene med is, kjeks, juice og brus
ImponertVar lest ut dagen etter
Typisk med sånne, å ikke ønsker seg noe.Min farmor har blitt 70 og samtidig som hun og farfar har hvert gift i 45 år mener jeg det var![]()
Og vanskelig med gave siden det skal ikke være alkohol (min farfar har et lite problem), har det meste av hud pleie, ikke så altfor sosial og ønsker seg aldri noe![]()
Det skjønner jegJaa, hun var såå stolt når hun går i armene våre.![]()
Ånåneida, ingen andre har adgang til vaskemaskinHehe, da får gubben få vaskeansvar![]()
Hvis du gir ham en iPad da?Redd eller flau tror jeg![]()
Gratulerer med seieren!!For de som husker irritasjonen min over regninger som plutselig ble inkassokrav, prøvde å ringe på torsdag med lite hjelp for når jeg hisset meg over den jeg snakket så tror jeg han la på!prøvde å ringe tilbake men lang kø så sendte mail og har nå endelig fått mail tilbake om at de trekker kravet! Så mye arbeid men jeg "vant"!
![]()
Håper det har gått bra idagSkal på åpen helsestasjon med lille U i dag siden jeg er litt bekymret siden han ikke reiser seg enda.
Skulle gjerne sett han løp rundt.
Litt forskjellig..
Hadde noen ganger bil, noen ganger ble det buss, og noen ganger brukte jeg sykkel, og sykkel tralle.
Jeg sover alltid godtGod morgen. Har sovet godt i natt ja..har nettopp vært i dusjen.. det var også deilig. Har du sovet godt i natt?
Ikke lenge igjen nåDa er det kontroll hos jordmor som selvsagt er forsinket. 5 uker igjen til termin ca
. Nærmer seg
![]()