Hihi, hadde vært moro å være flue på veggenMå vist det, er sånn at jeg lurer på hva de gjør i bhg disse jentene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, hadde vært moro å være flue på veggenMå vist det, er sånn at jeg lurer på hva de gjør i bhg disse jentene![]()
God ettermiddagGod morgen damer, skal alle ut på jobb idag?
Ja så nå hr han stemtHar han tatt tlf enda?
Og typisk at de ikke tar tlf når vi trenger at de tar den![]()
Var lest ut dagen etterDu er kjapp, snuppa
Høres greit utSitter i solen og forer guttene med is, kjeks, juice og brus
Satser på det.Håper dere snart får signalene tilbake![]()
Hørest ikke dumt ut. Her sitter jeg å hører på at taket blir revet.Sitter i solen og forer guttene med is, kjeks, juice og brus
Min farmor har blitt 70 og samtidig som hun og farfar har hvert gift i 45 år mener jeg det varHvem fyller år?
Høres perfekt ut på en fin sommerdag også glemmer vi ukedagenSitter i solen og forer guttene med is, kjeks, juice og brus
Hadde absolutt hvert det ja!Hihi, hadde vært moro å være flue på veggen![]()
Stakkars småDet har eldstemann her også. Siste han tok var på sykehuset og det gikk ikke helt lydfritt for seg det heller
De slår nok annJa med de artistene så
Hehe. Får dere vaske så ofte dere vil da?Fordelene ved å leie i blokk med vaskerom![]()
Men vil gjengjeld har vi 4 timer på å få alt vasket og tørt!
Det er de virkeligAlle slike store milepæler er fantastiske ❤
Ja. Man trenger det kanskje ikke bestandigVi hadde ikke det selv, men vi viste nøyaktig hvilken stand huset vårt var i da vi solgte.
Hun blir 1 år 5 juliYey, det er stas
Lenge til hun blir 1 år nå?
Joda så sant et av to vaskerom med tilhørende tørkerom er ledig, kun mulighet å booke rommet for en tid av gangen så om det er noe krise blir det verre, men da har vi mulighet til å bruke et grovvask rom da som pleier å være ledigHehe. Får dere vaske så ofte dere vil da?
Og når de er såpass små er det mange som kommer nesten samtidigDet er de virkelig![]()
Er vel snart ferie vel?God ettermiddagjobb som vanlig!
Ikke lenge til det daHun blir 1 år 5 juli![]()