Det er veldig viktig for han hvertfall som er så usikker PP seg selvDet skjønner jeg, det er godt i ny og ne det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig viktig for han hvertfall som er så usikker PP seg selvDet skjønner jeg, det er godt i ny og ne det
Så et helt halv årHvilken film har du sett?![]()
Hadde vært fint det jaHåper det blir en fin dag
Her er det meldt litt over 20 og har generelt hvert litt kaldt siste dagene så hadde hvert fint med en varm dag![]()
Nye muligheter i dagVar nok ikke så spennende
Mange kamper igjen før finalen så
Det har eldstemann her også. Siste han tok var på sykehuset og det gikk ikke helt lydfritt for seg det hellerHøres bra ut
Eldste her har også totalt panikk etter blodprøver hos fastlege![]()
Ha ha søt daMå le av lille snuppa mi samtidig som jeg føler at det må være et instinkt for jenter å ikke gå på do alene
Når hun skal bæsje sier hun at jeg må komme å sitte på gulvet for da vil hun snakke![]()
God morgenGod morgen,
God morgenGod morgen![]()
Planer for dagen?God morgen![]()
Hvor lenge hadde dere skoleferie?God mandags morgen
Her er det sol og fint vær som det har vært i det siste, og det meldes at sola skal få temperaturen opp i en 18-19 grader i løpet av dagen, vi får se.
Siste innspurt nå, bare denne uka igjen så begynner skoleferien!
Så fint at du likte siden, de har mye fint der.God morgen![]()
Først vil jeg takke for tipset på nettsiden til garnetHar bestilt noen nøster nå
Høres ut som du får en fin dag. Så da må du kose deg.
Og er det bare 1 uke til skolen har ferieDet blir deilig for skolebarnet
![]()
Skolen har siste dag på fredag 17. Juni og første dag mandag 22. august.Hvor lenge hadde dere skoleferie?
Her ser jeg at de nok en gang gjør lite fram til ferien...
God morgenGod morgen![]()
Nå er Jr levert i Bhg, så da skal jeg sove. Også skal jeg rydde litt før jeg henter han igjen.God morgen
Hva er deres planer idag?
Var den bra?Så et helt halv år
JeppJa, sovet godt.
Du også?![]()
Hi hi sove mer også rydde, før jeg henter Jr i BhgJeppHva står på planen i dag?