Juni - skravletråden

jeg så det :D det skal jeg :) ja han er jo bare søt sånn <3 men han vet om han stopper meg så bryter jeg bare ut i gråt og føler meg ubrukelig :( han sa nå "ikke vær oppe for lenge du heller" søt <3
jeg skal prøve å få en god natt med søvn ja :) håper du får sove godt :) god natt snuppa mi :) <3

nydelig sett ! :D gleder meg til lillebror skal bruke det og til å møte deg <3
vi får bare se an formen min til uken :)
Håper du fikk sove til slutt snuppa :) Jeg sovnet på et blunk :p
Ja det begynner p komme seg ;) Sokkene er på pinnene nå :) Ja jeg gleder meg jeg å:D Blir så hyggelig ;) Bare si ifra når du har ork og tid ;) Jeg har stort sett tid ;)

Må le av lille snuppa mi samtidig som jeg føler at det må være et instinkt for jenter å ikke gå på do alene ;)
Når hun skal bæsje sier hun at jeg må komme å sitte på gulvet for da vil hun snakke :p
Haha, så herlig:P
Starter tidlig:P

Jeg har aldri mislikt blodprøver (i voksen alder i alle fall), men noen er flinkere enn andre... På mitt nåværende legesenter forstår jeg reelt sett min sønn som sier det er vondt...

Blodbanken, i alle fall da jeg bodde i Bergen, ikke prøvd den her enda, var ikke vondt. Og de har tykkere nåler og den står i en halvtime. Og det merket jeg egentlig ikke.
Høres bra ut:)
Eldste her har også totalt panikk etter blodprøver hos fastlege:(

God morgen :) Natten vært fint?
Planer for i dag da?
Når småtten sovnet igjen forn 3 gang på rommet vårt så sov vi godt :)
Vi vet ikke hva vi skal i dag. Hva med deg? 3)

God mandags morgen

Her er det sol og fint vær som det har vært i det siste, og det meldes at sola skal få temperaturen opp i en 18-19 grader i løpet av dagen, vi får se.

Siste innspurt nå, bare denne uka igjen så begynner skoleferien!
God morgen :)
Først vil jeg takke for tipset på nettsiden til garnet;) Har bestilt noen nøster nå :)

Høres ut som du får en fin dag. Så da må du kose deg.
Og er det bare 1 uke til skolen har ferie :o Det blir deilig for skolebarnet :)

Han tar ikke skade av det :) men fikk kjeft av mannen xD han trodde jeg var bedre form og skjønner ikke hvordan jeg orker. Men hadde han stoppet meg hadde jeg klikket så han lot være :p haha

Lekeland blir at hun leker med tante og jeg bare sitter der egentlig :)
men du fikk bekjd av sykehuset om å ta det med ro, gjorde du ikke?
Lekeland er dr i mange år til så det kan man jo vente med :)

Ja det kan tenkes :) Deilig da! Har dere fint vær i dag da?
Jeg skal jobbe 4,5t og så skal jeg hjem å rydde litt ;)
Sol :p nesten glemt hvordan rein ser ut. Kort dag det :)

Back
Topp