Juni - skravletråden

Håper det blir en fin dag :)
Her er det meldt litt over 20 og har generelt hvert litt kaldt siste dagene så hadde hvert fint med en varm dag ;)
Hadde vært fint det ja

Det er ikke mer enn 13 enda, men 26 i solkroken (har en måler som på morgenen står i en lun krok med sol...) det har vært 24 der de siste dagene, så sola varmer bra i alle fall

Høres bra ut:)
Eldste her har også totalt panikk etter blodprøver hos fastlege:(
Det har eldstemann her også. Siste han tok var på sykehuset og det gikk ikke helt lydfritt for seg det heller

God mandags morgen

Her er det sol og fint vær som det har vært i det siste, og det meldes at sola skal få temperaturen opp i en 18-19 grader i løpet av dagen, vi får se.

Siste innspurt nå, bare denne uka igjen så begynner skoleferien!
Hvor lenge hadde dere skoleferie?
Her ser jeg at de nok en gang gjør lite fram til ferien...

God morgen :)
Først vil jeg takke for tipset på nettsiden til garnet;) Har bestilt noen nøster nå :)

Høres ut som du får en fin dag. Så da må du kose deg.
Og er det bare 1 uke til skolen har ferie :o Det blir deilig for skolebarnet :)
Så fint at du likte siden, de har mye fint der.
71dae6e983829f30b533a2a38385ddc7
dette er det som kom til meg før helga. Et hespe til teppet og et par nøster med sokkegarn...

Skoleferie blir nok bra ja, han skal etter eget ønske være noen dager på Sfo og noen dager hjemme og et par dager hos min mor. (hun liker å låne ham i skoleferiene, normalt sett er jo jeg på jobb så han er heller hos henne enn Sfo i høst og vinterferie og dager Sfo er stengt når jeg ikke har ferie om sommeren. Jeg og mannen prioriterer felles ferie for familien og klarer da ikke dekke opp alle skolens ferier, men min mor er ufør og liker besøk av barnebarn.

Hvor lenge hadde dere skoleferie?
Her ser jeg at de nok en gang gjør lite fram til ferien...
Skolen har siste dag på fredag 17. Juni og første dag mandag 22. august.

Og de har skole og lekser tom torsdag, fredag er det felles avslutning i gymsalen

Back
Topp