Gjorde ikke detSpent på om du klarte det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde ikke detSpent på om du klarte det?![]()
Håper du fikk sove til slutt snuppajeg så detdet skal jeg
ja han er jo bare søt sånn <3 men han vet om han stopper meg så bryter jeg bare ut i gråt og føler meg ubrukelig
han sa nå "ikke vær oppe for lenge du heller" søt <3
jeg skal prøve å få en god natt med søvn jahåper du får sove godt
god natt snuppa mi
<3
nydelig sett !gleder meg til lillebror skal bruke det og til å møte deg <3
vi får bare se an formen min til uken![]()
Har du sovet godt?Nei da skal jeg springe på do. God natt flotte damer![]()
God morgenGod morgen![]()
Haha, så herligMå le av lille snuppa mi samtidig som jeg føler at det må være et instinkt for jenter å ikke gå på do alene![]()
Når hun skal bæsje sier hun at jeg må komme å sitte på gulvet for da vil hun snakke![]()
God morgen CamillaGod morgen,
Høres bra utJeg har aldri mislikt blodprøver (i voksen alder i alle fall), men noen er flinkere enn andre... På mitt nåværende legesenter forstår jeg reelt sett min sønn som sier det er vondt...
Blodbanken, i alle fall da jeg bodde i Bergen, ikke prøvd den her enda, var ikke vondt. Og de har tykkere nåler og den står i en halvtime. Og det merket jeg egentlig ikke.
God morgenGod morgen,
Når småtten sovnet igjen forn 3 gang på rommet vårt så sov vi godtGod morgenNatten vært fint?
Planer for i dag da?
God morgenGod mandags morgen
Her er det sol og fint vær som det har vært i det siste, og det meldes at sola skal få temperaturen opp i en 18-19 grader i løpet av dagen, vi får se.
Siste innspurt nå, bare denne uka igjen så begynner skoleferien!
Må vist det, er sånn at jeg lurer på hva de gjør i bhg disse jenteneHaha, så herlig
Starter tidlig![]()
Ja det kan tenkesNår småtten sovnet igjen forn 3 gang på rommet vårt så sov vi godt
Vi vet ikke hva vi skal i dag. Hva med deg? 3)
Men finnes heldigvis noe som kan gjøre det lettere for hanHåper det, men er da ingen som kan tvinge gutten til å bæsje så håper han snart forstår at han ikke kan gå å holde seg så lenge
Burde ikke være lovJa... bruker jeg masse tid på å bake så spiser han :O
men du fikk bekjd av sykehuset om å ta det med ro, gjorde du ikke?Han tar ikke skade av detmen fikk kjeft av mannen xD han trodde jeg var bedre form og skjønner ikke hvordan jeg orker. Men hadde han stoppet meg hadde jeg klikket så han lot være
haha
Lekeland blir at hun leker med tante og jeg bare sitter der egentlig![]()
SolJa det kan tenkesDeilig da! Har dere fint vær i dag da?
Jeg skal jobbe 4,5t og så skal jeg hjem å rydde litt![]()
UFF stakkars lilleHar prøvd, men han blir sint når vi foreslår det. Han liker ikke å ha på shorts engang nå i denne varmen. Tror han blir fort flau over ting. Veldig beskjeden
Ja har lest boken og filmen var trist men braVar den bra? Har du lest boken?