Alle slike store milepæler er fantastiske ❤Jaaadet stolte blikket hennes og
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle slike store milepæler er fantastiske ❤Jaaadet stolte blikket hennes og
![]()
Joda.. her koser vi oss bare... ser litt serie samtidig. Da snekkeren har gjort at vvi har mistet signalet på tvenJoa men greit å ha planen klar om ikke annet![]()
Ja kjekt å få gjort noeGodt er det
Vi hadde ikke det selv, men vi viste nøyaktig hvilken stand huset vårt var i da vi solgte.Det skulle de nok gjort da
Hva er det som er herlig?Hærlig![]()
Yey hurra for detJuhuu, frøkna mi begynte å gå idag!!![]()
Snart ferdig nåMye på listen du![]()
Klart jeg harHar du lest ut den andre boken du startet på?
Yey, det er stasJuhuu, frøkna mi begynte å gå idag!!![]()
Håper dere snart får signalene tilbakeJoda.. her koser vi oss bare... ser litt serie samtidig. Da snekkeren har gjort at vvi har mistet signalet på tven
Har han tatt tlf enda?Dumme mann som ikke tar tlf. Må få han tilå stemme på noe ..
Ha ha ser ut som jeg har postet feil! Er jaffal en hærlig dagHva er det som er herlig?
Flinke L ♡♡Juhuu, frøkna mi begynte å gå idag!!![]()
Hvem fyller år?Planlegger valdres tur, ikke like lett nå lengre å planlegge langturer for kun en helg.
Samtidig må jeg finne ut hva vi skal gi jubilanten! Utrolig vanskelig!
Du er kjapp, snuppaDet har jeg ja
Det gjør det alltid. Sånn sett gruer jeg meg til å få en person til i huset ..Det hoper seg opp med klesvask her for tiden![]()
Nå har du sikkert klart detGjorde ikke det
Hihi, hadde vært moro å være flue på veggenMå vist det, er sånn at jeg lurer på hva de gjør i bhg disse jentene![]()