Her endret mannen mening etter 7 år
så vi satser på 2 kull 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som bare har bestemt segØnsker du selv fler?
Hei!
Noen som har opplevd at samboer bastant sier seg ferdig etter 1 (like etter fødsel), men senere har ombestemt seg? Ønsker mange JA her
Min samboer er veldig ferdig etter en stygg fødsel. Men jeg derimot, jeg vil gjerne ha en til om noen år. Han sier jeg skal spørre igjen da, men føler han er ganske sikker.
Er det håp?![]()
Tror det går seg til når han får det litt på avstand, vent noen årSer at den er ganske naturlig, og det samme gjelder her. Han var veldig nær ved å miste meg ut av verden, og datteren vår var liten og prematur. Han er redd for gjentakelse![]()
Da skjønner jegJa, var såpass dårlig sist, at jeg har litt bedre odds ved å vente minst 2 år så kroppen får kommet seg. Fikk svangerskapsforgiftning med eklampsi og hellp.
Nå klarte du nesten å overtale MEG til å få en til hahaJah.. min var 110% sikker på ALDRI mer og kun den ene.. det var i 2009. I 2012 kom han hjem fra jobb en dag og var superklar for å bli pappa igjen. Fikk ei jente til i 2013. Så fort hun var født var han klar igjen, jeg tenkte bare hvaaaa skjer!? Nå venter vi jente nr 3 og var egentlig enig om å stoppe her. Men så sier han den ene kvelden: tenk om dette er siste gang? Det kan umulig være siste gang vi skal glede oss over dette, spenningen, fødselen, gledene.. jeg tror vi må ha en til om 2-3 år.." så JA, stort JA det kan plutselig snu![]()
Ja, han sier det er mye av grunnen. Og jeg respekterer selvsagt det. Jeg har bare et sterkt ønske om fler om noen årDa skjønner jegog det er kanskje grunnen til hva mannen sa også..
HerligHer endret mannen mening etter 7 årså vi satser på 2 kull
![]()
Haha. Det er helt fantastisk å høre!Jah.. min var 110% sikker på ALDRI mer og kun den ene.. det var i 2009. I 2012 kom han hjem fra jobb en dag og var superklar for å bli pappa igjen. Fikk ei jente til i 2013. Så fort hun var født var han klar igjen, jeg tenkte bare hvaaaa skjer!? Nå venter vi jente nr 3 og var egentlig enig om å stoppe her. Men så sier han den ene kvelden: tenk om dette er siste gang? Det kan umulig være siste gang vi skal glede oss over dette, spenningen, fødselen, gledene.. jeg tror vi må ha en til om 2-3 år.." så JA, stort JA det kan plutselig snu![]()
Men kanskje dere kan ha en samtale sammen med en lege som gjerne kan si om det kan skje igjen så han blir tryggJa, han sier det er mye av grunnen. Og jeg respekterer selvsagt det. Jeg har bare et sterkt ønske om fler om noen år![]()
Ja, vi kan det. Vi hadde også mange samtaler med sykehuset etter jeg ble bedre igjen. Og jeg kan ikke klandre han. De kan medisinere meg, i håp om å minske risikoen for gjentakelse, men det er allikevel en sjanse for at jeg blir dårlig igjen. Og jeg forstår at han ikke kan feie det under teppet. Men samtidig vil vi eventuelt få veldig god oppfølging, så vi får nok bare snakke om det igjen om noen år ☺ Sjansen for at det går bra er endel større enn at det går galt ☺Men kanskje dere kan ha en samtale sammen med en lege som gjerne kan si om det kan skje igjen så han blir tryggikke nå men etter et år- 2
![]()
Wow, det er mange tilfeldigheter her i verden. Så fantastisk ☺ Ja, det er jo greit å ikke friste skjebnen for mye, og veldig leit at du enda sliter med bekkenet :-/Her gikk vi fra å ikke ville ha barn, til å ta det på strak arm når graviditetstesten var positiv etter 2 år som steril (Jeg hadde ikke eggløsning, og legene mente jeg var steril, så da brukte vi ikke prevensjonPlutselig fikk jeg eggløsning og da satt det på første "forsøk". Men han vil ikke ha flere, og jeg bør ikke få flere da jeg er veldig plaget med bekkenet 6 år etter fødsel pluss en del andre sykdommer.
Det er lov å håpeJeg ville ikke stresset med det enda. Stor sannsynlighet for at han mener noe annet om et par år![]()
Kan forstå det, de står på utsiden. Selv husker jeg ingenting av uka etter fødselen, slik at han har jo sett noe helt annet enn meg. Han sier at han vet ikke om han tør å ta sjansen på å måtte se meg koblet til maskiner igjen, for å holde meg på riktig side. Men vi får se med tidenMin mann ble litt skeptisk etter en. Ble mye blod og søl så han fikk seg en støkk. Men han var ganske klar på at han ville ha to.. han måtte bare få tid på seg for å glemme fødselen. 3 år etter ble lillesøster født
Ja, her var mannen HELT ferdig med barn etter en dramatisk første fødsel med hellp og kramper og flere døgn på intensiv for meg. Heldigvis gikk det gradvis over, og vi venter nå nr 3Hei!
Noen som har opplevd at samboer bastant sier seg ferdig etter 1 (like etter fødsel), men senere har ombestemt seg? Ønsker mange JA her
Min samboer er veldig ferdig etter en stygg fødsel. Men jeg derimot, jeg vil gjerne ha en til om noen år. Han sier jeg skal spørre igjen da, men føler han er ganske sikker.
Er det håp?![]()