Uten nett så begrenset av hva jeg kan være her inne. De fikser problemet, men sånt kan ta tid da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde planer om å se litt da. Heldigvis flere kamper fremoverJeg har det ufrivillig på i bakgrunnen![]()
Det er en lang dag i morgen ogsåSitter og tenker, jeg burde ha en 20 innlegg til i kveld,
Men på den andre siden så er jeg stup trøtt og skal tidlig opp i morgen....
Fikk ikke mage før etter 7mnd med begge.. ble ikke så stor.. fikk aldri den runde fine magen som alle andre hadde. Følte meg bare feit og tungDet kan jeg tenke meg, hadde heller ikke altfor stor mange med snuppa så følte deg snytt for mye etterpå![]()
Det er det.Det er en lang dag i morgen også![]()
Jeg har i fryseren som jeg har laget. Kjekt å ha til kaffen i tilfellet uventet besøkTror ingen jeg kjenner spiser eler lager rullekaje
Kommer helt an på hvordan du føler deg detInnenfor med lekeland på tirsdag 38+4?![]()
Ja mye fint til jenter. Må jo ha de litt jentete.Vi har jo egentlig alt.. Mn jente= kjoler og rosabodykjoler vell og merke
![]()
Flinke dere erFikk på plass hylla på rommet og klærne som skulle inn der. Fornøydneste steg er å rydde hjørnet hvor hylla var. Så skal en annen hylle ut i gangen. Blir bra til slutt
![]()
Huff... er han hard i magen?gi han litt tørket aprikos eller sviskerGruer meg bittelitt til i morgen. 2 åringen kniper igjen på tredje døgnet å vil ikke bæsje. Hvis han ikke får det ut i morgen tidlig blir jeg hjemme alene med begge barna. Å jeg har dritvondt i ryggen![]()
Ja.. hun får ikke leke med noe smått på stua pga lillesøster. Men rommet rydda mannen i gårJa samme regla her. Skal jeg styre der hvor det er rotete kommer jeg til å sveipe alt oppi lekekassa siden det er et herk å måtte gå oppi alt, men jeg orker virkelig ikke å rydde hele dagen bare for å holde alle de smålekene unna gulvet når snuppa er ferdig med de "/
Nei han har bare bestemt seg for at han ikke vil bæsje. Han sier han syns det er ekkeltHuff... er han hard i magen?gi han litt tørket aprikos eller svisker![]()
Gå å legg deg14 igjen, og 7 timer til jeg skal opp
Satser på at det er oppe å går i morgenUten nett så begrenset av hva jeg kan være her inne. De fikser problemet, men sånt kan ta tid da![]()
Er i seng nåGå å legg deg
Finnes mye annet plage ,er vel mest detHehe de vil nok kanskje ikke innrømme det for er altfor lett å lage![]()
Sov godtDet er det.
Er i seng nå
Det hadde ikke jeg orka, men formen din som bestemmerInnenfor med lekeland på tirsdag 38+4?![]()
Vondt er det jaMen allikevel da
Ouch!