Da tar du heller det imorgenSitter og tenker, jeg burde ha en 20 innlegg til i kveld,
Men på den andre siden så er jeg stup trøtt og skal tidlig opp i morgen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tar du heller det imorgenSitter og tenker, jeg burde ha en 20 innlegg til i kveld,
I morgen bedre tidHever bare litt, setter inn i kald ovn og hever resten der, litt lat ja![]()
Tror ingen jeg kjenner spiser eler lager rullekajeMye jeg ikke spiser men lager.
Slik som oreo kake, blir bedt om å lage den hver gang det er noe festligheter i familien, med spiser ikke selv![]()
Det har de ikke, men det går ove rBare litt over 20 min med lite action igjen nå
Syntes synd på han som ble sparket mellom beina istad da, håper de har på noe type beskyttelse!
Tja ikke helt vi venter på at tante rød skal komme igjen etter forrige gang.. Tar sin tid det.. Nå er småtten 15,5 mnd og ikke sett tante rød på 2 år..Driver dere å prøver nå?
Kb digger deDet hadde vært noe for jentungen også![]()
20 innlegg gåår fortSitter og tenker, jeg burde ha en 20 innlegg til i kveld,
I morgen bør jeg vare på jobb en gang mellom 06:30 og 07:00, drar tidlig siden jeg skal på helsestasjonen med lille U.Da tar du heller det imorgen![]()
Vi har jo egentlig alt.. Mn jente= kjoler og rosaJa det tar den tiden man trengerkjekt å kjøpe litt etter litt ja... så slipper man at det blir så dyrt like før babyen kommer
Det gjør tiden også20 innlegg gåår fort
Det gjør denDet gjør tiden også
14 igjen, og 7 timer til jeg skal oppDet gjør den
Jeg bare sovna litt i sofaen jeg... Går og lekker megTenker at det kan vente til i morgen, er ikke mye igjen på buksen og den er for varm nå om dagen uansett
Høres ut som om du heller burde ta en tidlig kveld![]()
Ja skulle hatt det for lenge sidenLang han dasånn forlenger er genialt når de er lange
Tar da ikke lang tid det daI morgen bedre tid
Håper virkelig du skrev feil og mente at du leGGer deg....Jeg bare sovna litt i sofaen jeg... Går og lekker meg
Hehe de vil nok kanskje ikke innrømme det for er altfor lett å lageTror ingen jeg kjenner spiser eler lager rullekaje
Neivell..Tar da ikke lang tid det da![]()