Juni - skravletråden

I morgen bør jeg vare på jobb en gang mellom 06:30 og 07:00, drar tidlig siden jeg skal på helsestasjonen med lille U.
Etter det tar jeg med meg eldste og kjører tilbake til byen siden det er sommerfest i barnehagen til frøkna....
Kommer hjem med 3 overtrøtte unger som må i sen hvor en av dem må gjøre lekser...
Er ikke sikker på når jeg skal få skravlet i morgen
Tirsdag da :D
Høres ut som om du har nok å gjøre imorgen ihvertfall! :o

Gruer meg bittelitt til i morgen. 2 åringen kniper igjen på tredje døgnet å vil ikke bæsje. Hvis han ikke får det ut i morgen tidlig blir jeg hjemme alene med begge barna. Å jeg har dritvondt i ryggen:(

Samme her... derfor blir det plukket opp etter legging eller når det kommer noen på besøk .

Ja samme regla her. Skal jeg styre der hvor det er rotete kommer jeg til å sveipe alt oppi lekekassa siden det er et herk å måtte gå oppi alt, men jeg orker virkelig ikke å rydde hele dagen bare for å holde alle de smålekene unna gulvet når snuppa er ferdig med de "/

Gruer meg bittelitt til i morgen. 2 åringen kniper igjen på tredje døgnet å vil ikke bæsje. Hvis han ikke får det ut i morgen tidlig blir jeg hjemme alene med begge barna. Å jeg har dritvondt i ryggen:(
Huff ikke godt. Blir jo en ond sirkel da :(
Håper han får det ut tidlig imorgen

Huff ikke godt. Blir jo en ond sirkel da :(
Håper han får det ut tidlig imorgen
Ja han har vært sånn de siste månedene. Får så vondt av han når han står å kniper beina sammen å hyler at han vil bytte bleia. Han tror det hjelper, men det er som oftest bare bremsespor :(

Back
Topp