Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tirsdag daI morgen bør jeg vare på jobb en gang mellom 06:30 og 07:00, drar tidlig siden jeg skal på helsestasjonen med lille U.
Etter det tar jeg med meg eldste og kjører tilbake til byen siden det er sommerfest i barnehagen til frøkna....
Kommer hjem med 3 overtrøtte unger som må i sen hvor en av dem må gjøre lekser...
Er ikke sikker på når jeg skal få skravlet i morgen
Kjedelig med hodepinen. Er det bedre nå?
Vi har vært i parken for picnic og lek![]()
Men du har fortsatt ikke lagt deg?trolig lurest det ja
Da er det bare kjøring av eldste til og fra bursdag foruten jobb..Tirsdag da
Høres ut som om du har nok å gjøre imorgen ihvertfall!![]()
Okei, får håpe han sover videreKommer nok til å gjøre det hvert øyeblikk selv, men lille U er urolig
Er så vant til å bake at slike ting tar kort tid. Verre med sjokoladekjeks osv daNeivell..![]()
Ikke sett så mye i dag selvMannen ser på. Jeg ser på mobilen med dette i bakgrunn. Sett kanskje 45 sekunder alt i alt![]()
Han sover, men lager mange missfornøydlyder i søvneOkei, får håpe han sover videre
Straks badet på meg i alle fall.
Er mange som gjør detKb digger de
Samme her... derfor blir det plukket opp etter legging eller når det kommer noen på besøk .
StakkarsHan sover, men lager mange missfornøydlyder i søvne![]()
Vet ikke helt hva det er.Stakkars
Kanskje han drømmer?
Sov jo i sofaen. Nå lagt megMen du har fortsatt ikke lagt deg?![]()
Ja, legger megHåper virkelig du skrev feil og mente at du leGGer deg....
Huff ikke godt. Blir jo en ond sirkel daGruer meg bittelitt til i morgen. 2 åringen kniper igjen på tredje døgnet å vil ikke bæsje. Hvis han ikke får det ut i morgen tidlig blir jeg hjemme alene med begge barna. Å jeg har dritvondt i ryggen![]()
Det er jo nesten ingentingDa er det bare kjøring av eldste til og fra bursdag foruten jobb..
Jeg har det ufrivillig på i bakgrunnenIkke sett så mye i dag selv
Er så trøtt.
Ja han har vært sånn de siste månedene. Får så vondt av han når han står å kniper beina sammen å hyler at han vil bytte bleia. Han tror det hjelper, men det er som oftest bare bremsesporHuff ikke godt. Blir jo en ond sirkel da
Håper han får det ut tidlig imorgen