Det var han jaHan er sikkert rimelig stolt selv også.. men bra og være fornøyd med egeninnsatsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var han jaHan er sikkert rimelig stolt selv også.. men bra og være fornøyd med egeninnsatsen.
Trist men braOk. Var den bra?
Ah. Skjønner. Blitt sånn med min lillebror.Hadde ganske greit å så ble han sammen med en å flyttet ut og siden har vi liksom ikke hatt det på samme måte, går jo helt greit sammen liksom men han er heller med venner enn familie
Det er egentlig jeg også, men må få skravlet litt.Trøtt.no
Men du får fremdeles en sprøyte i armen, og det er ikke kult!![]()
Det må du gjøreLyst å se den selv
Så greit. Ull er dyrt så greit å spareHar bedt om at hun tar vare på ullklærne for de vil jeg ha igjen. De andre klærne tror jeg hun sparer til sin egne søsken evt får barn![]()
Ja. Blir rester i morgenDet er alltid godt![]()
Jeg må vaske noen klær jegDet er egentlig jeg også, men må få skravlet litt.
Da såSpiser det ikke så da lager jeg ikke heller
Samme herMan kan da ha sparekonto uten å spare til noe spesielt
Greit å ha litt i bakhånd liksom
Sitter å ser ps. Iloveu. Er litt hormonell enda... så kjenner tårene presser på før den kommer i gang :/Gjør dere noe kjekt i kveld? Jeg er alene hjemme mens småen sover
Må høre med søsteren min når hun vil draDet må du gjøre
Elsker den filmenSitter å ser ps. Iloveu. Er litt hormonell enda... så kjenner tårene presser på før den kommer i gang :/
Litt kjedelig men thats lifeAh. Skjønner. Blitt sånn med min lillebror.
Nei, for Guds skyld!!Du kaller med der rett så ofte, prøver du å få meg til å bytte nick...
Hva blir avataren da?
Slik?
![]()
Er ikke det litt sent for det?Jeg må vaske noen klær jeg
Hehe den er finSitter å ser ps. Iloveu. Er litt hormonell enda... så kjenner tårene presser på før den kommer i gang :/
Babyleken solgte jeg siden jeg ikke hadde baby lengerFått brukt alt?![]()
Alltid lurt detMan kan da ha sparekonto uten å spare til noe spesielt
Greit å ha litt i bakhånd liksom
Hihihi...Nei, for Guds skyld!!
Musemor og puppen er fremdeles best!![]()