Haha, tullemusDet har jeg vanskelig for å tro![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, tullemusDet har jeg vanskelig for å tro![]()
Sparer til?Går inn på sparekonto![]()
Bare vanlig bringebærsyltetøy, syns det er best og heldigvis enklestNam! Rullekake er godthva bruker du som fyll?
Hehe kos degNoe sånt ja
Har vunnet kaffemaskin, balansesykkel, pysj, navnsmokker, en babylekeSå lenge sidenhvor mange premier har det blitt da?
![]()
Hvorfor detSkillingsboller må du ta i morgen![]()
Det var jo ikke så verst ryddigVis vedlegget 182052
Vi har ikke fått kjøpt inn hyller osv til den så får litt vondt i meg hver gang jeg ser rundt tvenmå få kommet oss på ikea og kjøpt det snart! Vis vedlegget 182053
Har bedt om at hun tar vare på ullklærne for de vil jeg ha igjen. De andre klærne tror jeg hun sparer til sin egne søsken evt får barnSant det. Jeg sparer 90 % av klærne![]()
Spiser det ikke så da lager jeg ikke hellerNesten som bløtekakebunn i langpanne med syltetøy og sukker![]()
Du kaller med der rett så ofte, prøver du å få meg til å bytte nick...Haha, tullemus![]()
Fått brukt alt?Har vunnet kaffemaskin, balansesykkel, pysj, navnsmokker, en babyleke![]()
Det gjør jegHehe kos deg![]()
Man kan da ha sparekonto uten å spare til noe spesieltSparer til?
Han er sikkert rimelig stolt selv også.. men bra og være fornøyd med egeninnsatsen.Ja ikke sant
Fordi boller skal heve og det tar tidHvorfor det
Endelig husket å kjøpe gjær jo!![]()
Ok. Var den bra?Et helt halvt år
Lyst å se den selvDet var den
Skjønner jeg godtIkke noe spesielt
Liker bare å ha litt ekstra..