Var den bra?Et helt halv år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var den bra?Et helt halv år
Hvilke dyr har dere?Jeg er alene i sofa mens barna sover
Mannen jobber litt på låven![]()
Å liker detDet er du faktisk![]()
Ja og så er man redd for å havne lengre ned på listen xDMan blir fort hekta og da er det vanskelig å holde seg unna![]()
Skjønner ikke detteNei, tenkvar bare du!
De skal viKos dere![]()
Men du får fremdeles en sprøyte i armen, og det er ikke kult!Blodgiving er jo null stress. Man får fri fra jobb (Jeg fikk med lønn der jeg jobbet før, og mener jeg får det her jeg jobber nå også) for å sitte i en stol og slappe av, drikke gratis drikke og lese dagens aviser mens en eller annen pleier forteller deg hvor glade de er for at du er der og takker pent. Og til og med får man premie etterpå, og verdens beste unnskynding fpr å bare ligge på sofaen resten av kvelden.
Er ikke så veldig kjentAner ikke jeg heller, aldri kjøpt det![]()
Hvordan var filmen?Hjemme fra kino, nå er det em
Det var denVar den bra?
Det er jo kjempe braJa, jeg gjør jo det. Går meg et par turer på en time pr dag i alle fall. Litt ekstra i dag fordi vi deretter gikk i bursdagsselskap
Trist men braHvordan var filmen?![]()
Tenkte å bake litt jegGjør dere noe kjekt i kveld? Jeg er alene hjemme mens småen sover
Hadde ganske greit å så ble han sammen med en å flyttet ut og siden har vi liksom ikke hatt det på samme måte, går jo helt greit sammen liksom men han er heller med venner enn familieEr han eldre eller yngre?
Dårlig forhold eller?
Hvem heier du på?De skal vi
Ikke noe dyr på låvenHvilke dyr har dere?
Bake hva?Tenkte å bake litt jeg
Også alene, mannen kommer vel om en times tid da
Hvorfor ikkeÅ liker det
Selvfølgelig.Kan skjønne det tærer påfikk U prøvd noe?
Blir en besettelse å holde seg der jaJa og så er man redd for å havne lengre ned på listen xD