Juni - skravletråden

Så koselig å høre :)

Å nei, så kjedelig :( godt det gikk fint da :)

I går var mannen på jobb (forøvrig i dag også) så jeg var med ei venninne hele dagen men klarte ikke å finne roen i kroppen så jeg sto og gikk mesteparten av dagen. Så jeg er ganske sliten i dag :/
Uff da:( Ligger med beina høyt i dag da? ;) Koselig å være en hel dag med en venninne :D Har dere fått litt finere vær?

Det hørtes ikke feil ut. Greit å få litt friskluft. Her trillet vi en tur hele gjengen i dag :)
Vi trillet i samlet flokk til bursdagen vi har vært i. Noe mer lystige unger som gikk til, noe mer sutrende hjem...

Jeg ga til og med mannen valget, passe unger eller trille tur. Han valgte å være hjemme så da gikk jeg med god samvittighet. Han var akkurat ferdig å steke grove vafler når jeg kom hjem, så det var en fin arbeidsfordeling det
Mmm! Her ble det ferdig platting i stedet. Men neste helg får vi håpe på vaffelservering på ny veranda :D

Jepp og jeg fikk sove og :) ja har ikke sett hun siden januar jeg :O
Ikke sant :p vasket badet og. Sa at mannen må ta gulvet og rydde gulvet for det klarer ikke jeg :p

Skal rydde ut ting fra sofaen og hylla etterpå slik at han kan flytte den på soverommet i morgen :)
Å så godt :) Endelig sove litt ;)
Så lenge siden :o Ja da skjønner jeg at det blir ekstra hyggelig :)
Bra du får unnagjort nå, blir nok ikke så mye fremover:p Ja mannen må jo ta seg av de litt mer utfordrende tingene :D

Her prøver jeg å få en oppspilt jente i seng. Det er ikke like lett.. men skal bli godt når de sover begge 2
Nå sover sønnen min. Sovnet fort, men det var ville protester og grining rett før. Heldigvis gav det seg fort.
Lykke til :)

Back
Topp