Hørtes deilig utVi spiste karbonader med grønnsaker og brunsaus. Var godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes deilig utVi spiste karbonader med grønnsaker og brunsaus. Var godt![]()
Campinglivet er topp detVi har storkost ossN har badet og lekt på lekeplassen
Får så lys å skaffe campingvogn selv
![]()
Uff daSå koselig å høre
Å nei, så kjedeliggodt det gikk fint da
![]()
I går var mannen på jobb (forøvrig i dag også) så jeg var med ei venninne hele dagen men klarte ikke å finne roen i kroppen så jeg sto og gikk mesteparten av dagen. Så jeg er ganske sliten i dag :/
Huff da. Kjøre feil ?Håper på det.. Er nå så sliten jeg egentlig ikke er kjørbar.. Stoler ikke på
Meg selv på jobb heller.. Livredd for å kjøre feil
Deilig med litt fred og roPuh godt å få satt seg ned litt etter en aktiv dag med sønnen min![]()
Det er jo fult overkommelig. Kunne tenkt meg å hatt noe slikt i nærheten her også, men bor i for liten byVi har bare 45 minutters kjøring
Veldig kjekt
Kan tenkesMye jeg hadde lyst på![]()
Vi trillet i samlet flokk til bursdagen vi har vært i. Noe mer lystige unger som gikk til, noe mer sutrende hjem...Det hørtes ikke feil ut. Greit å få litt friskluft. Her trillet vi en tur hele gjengen i dag![]()
Ikke så ofte vi har det... men god gammeldags husmannskost.Hørtes deilig ut![]()
Mmm! Her ble det ferdig platting i stedet. Men neste helg får vi håpe på vaffelservering på ny verandaJeg ga til og med mannen valget, passe unger eller trille tur. Han valgte å være hjemme så da gikk jeg med god samvittighet. Han var akkurat ferdig å steke grove vafler når jeg kom hjem, så det var en fin arbeidsfordeling det
Nei.. Men sikkert krympet litt i tørketrommel..Nei det er kjedelig :/ sa ikke personen noen ting om det?
Tror kanskje jeg festet den for stramtEr ikke bestandig de fester seg like godt.
Så snilt daDet er kjedelig:/ her har jeg gitt bort klærne etterhvert som K vokser ut av de![]()
Å så godtJepp og jeg fikk sove ogja har ikke sett hun siden januar jeg :O
Ikke santvasket badet og. Sa at mannen må ta gulvet og rydde gulvet for det klarer ikke jeg
![]()
Skal rydde ut ting fra sofaen og hylla etterpå slik at han kan flytte den på soverommet i morgen![]()
JaaDet hørtes godt ut![]()
Mer babyverd tidMer alenetid for mor![]()
Ja er det når jeg har mer enn nok i denne str nå..Så kjedelig da![]()
Gikk font detHvordan gikk resten av dagen?
Nå sover sønnen min. Sovnet fort, men det var ville protester og grining rett før. Heldigvis gav det seg fort.Her prøver jeg å få en oppspilt jente i seng. Det er ikke like lett.. men skal bli godt når de sover begge 2
JeppDeilig med litt fred og ro![]()