Det var kjempe koseligHøres koselig ut ❤
Nyt dagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var kjempe koseligHøres koselig ut ❤
Nyt dagen![]()
Ja du var litt savnetHallo dere, var vist stilt fra min kant i går. Masse på tapeten så da holdt jeg meg unna.
Har jeg gått glipp av noe spennende? (Gidder for tenk ikke å lese meg igjennom så mange innlegg)
Det hørtes godt utDeilig å få tatt en dusj før barnefaren skal på jobb![]()
Sov hun en dupp?Lurer på om N skal sove dupp i dagjeg MÅ sove om jeg skal rydde. Bestevenninnen min kommer på tirsdag og huset er opp ned pga ommøblering
![]()
Å så gøyEr på vei hjem fra Tusenfryd.
Har dere hatt er fin dag?
Piknik hørtes koselig utDet hørtes deilig ut.
Her droppet vi loppemarked. Var kun jeg som var fysen på det. Så vi endte opp i en park for picnic og lek. Kjempe kos.
Ellers må jeg få bakt til i morgen, sommerfest.
Mer alenetid for morJagreit for meg
![]()
Så kjedelig daDen følelsen når man har kjøpt bruktklær i stor str til småtten og klærne passer nå.. Og ene fine plagget er hullete![]()
Helt grei dag, sliten i dag. Hva med dere?Er på vei hjem fra Tusenfryd.
Så bra da! Ikke noe er bedre enn detVar så gøy å se, fikk uttelling på all løpingen sin i dag![]()
Greit å viteHei på deg
Her er det som det pleier vettu![]()
Er det Klompelompe?Strikker på ei minsten-bukseskal ha til bhg start
skal begynne med beina når ungene er lagt
![]()
Helt topp herEr på vei hjem fra Tusenfryd.
Var egentlig redd for at hun skulle bli det men virker som om hun har sluttet å hosteSå bra
Usj da. Er hun syk?
Bare slappa av. Hatt litt besøk og mannen har holdt på med verandaenStrålende søndagNå er vi hjemme og jeg med beina høyt opp siden de har blitt så hovne
Hva har dere bedrevet dagen med?
Så koselig å høreJa du var litt savnetFra min side da
Ikke så mye spennende her, vi var å grillet hos et vennepar og N var på legevakten med akutte magesmerter
men det gikk bra
I dag har vi vært på campingen til kusinen til mamma og badet og kosa oss
Hva med dere?
Ja man blir fort sliten da, du får passe på at mindre skjer i helgene fremoverI dag er jeg sliten, mamma var innom en tur og kommenterte at jeg var blek i dag, mye som skjedde i går og en mann som har jobbet både i går og i dag og ei veldig aktiv tuppen på 4. Men ellers bra
Spent på hva jm sier i morgen, hben min vil bare ikke opp, og jeg har i over 2 mnd langt på under 9 eller under. Nå var jeg på 8.9 forrige onsdag..
Hvordan er det med deg ?![]()
Alltid gøy på TusenfrydHelt topp her
Vært på stranda og fått spist årets første nypoteter!
Gøy på Tusenfryd?![]()
Hvordan gikk resten av dagen?Jeg vekket han etter 1,5 t![]()