Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det er bare såvidtOi, det der er jo min definisjon av ryddig.
Luksus når putene holder seg oppi sofaen![]()
Deilig med en dupp?Sovnet på sofaen jeg ...
Hei på degHallo dere, var vist stilt fra min kant i går. Masse på tapeten så da holdt jeg meg unna.
Har jeg gått glipp av noe spennende? (Gidder for tenk ikke å lese meg igjennom så mange innlegg)
Nei det er kjedelig :/ sa ikke personen noen ting om det?Den følelsen når man har kjøpt bruktklær i stor str til småtten og klærne passer nå.. Og ene fine plagget er hullete![]()
Greier ikke våkne til heller. Vlir nok ikke så alt for sent i kveld tenker jegHe he har ikke spist middag, bare trøtt
Så flink. Er lov å være stolt daSå stolt over kb i dag, driblet seg forbi 4 motspillere og satte ballen rett i krysset
Det uttrykket hans da han klarte det, sa alt
Kos deg på kino. Hvilken film skal du se?Må vel stelle meg igjen, snart kinotid
Strikker på ei minsten-bukseMye som har skjedd rundt om sikkert.
Høres ut som en koselig helghva strikker du?
Hvilke cupkakes?Cup cakes![]()
Er ikke bestandig de fester seg like godt.Ja skjønner ikke ka som skjedde med bleien..
Vi spiste karbonader med grønnsaker og brunsaus. Var godtHva spiste dere?![]()
Det er kjedelig:/ her har jeg gitt bort klærne etterhvert som K vokser ut av deDen følelsen når man har kjøpt bruktklær i stor str til småtten og klærne passer nå.. Og ene fine plagget er hullete![]()
Oy. Har dere kost dere? Aldri vært der jegEr på vei hjem fra Tusenfryd.
Har dere hatt er fin dag?
Kost oss veldig.Oy. Har dere kost dere? Aldri vært der jeg![]()
Sååå flink han erSå stolt over kb i dag, driblet seg forbi 4 motspillere og satte ballen rett i krysset
Det uttrykket hans da han klarte det, sa alt
Det må du gjøreDu skulle bare vist![]()
Får vel sende noen Snap for å virkelig illustrere![]()
Hvilken film skal du se?Må vel stelle meg igjen, snart kinotid
Vi har storkost ossHa en strålende dag på campingen![]()
Strålende søndagHøres ut som en fin søndagkos dere!