Oi, så deiligSov til kl 10.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så deiligSov til kl 10.![]()
Syns det er best å vaske på torsdag/fredag for føles så mye bedre ut i helgaDet er den eneste dagen kællen har tid til å hjelpe til her i hvert fall. Men prøver egentlig å ha rydde/vaskedag på fredag. Så det er ryddig i helga![]()
Ville ha rømt jeg også da ja, deilig når du har mulighet og verdens beste unnskyldningLiv i huset.... Fem unger. Begge de to eldste har besøk
Jeg og lillemor rømmer på ny, og lenger, trilletur, hun våknet like etter vi kom hjem for et par timer siden
Høres ut som en fin søndagPå vei til campingen for å besøke mammas kusine nåSnuppa skal få bade selv om jeg tror det er veldig kaldt
Blir så koselig! Også besøke svigerfar som fisker på samme sted
Herlig Søndag! Må alle kose seg
![]()
Hun vil alltid være savnetnå har vi snart 2 mirakler
måtte gjennom en del denne gangen, men heldigvis skjedde det tidlig
Hehe oppvaskmaskin er luksus
Kjipt når den streiker da men heldigvis kan man vaske for hånd![]()
Høres koselig ut ❤På vei til campingen for å besøke mammas kusine nåSnuppa skal få bade selv om jeg tror det er veldig kaldt
Blir så koselig! Også besøke svigerfar som fisker på samme sted
Herlig Søndag! Må alle kose seg
![]()
Ja det er deilig og bare å nyteSjokkert over småtten in dag! Hans tok ikke opp før kvart over 8 som er svært uvanlig. Så tenkte at han kun sover en halvtime på dagtid. Men nå har han sovet en time!! Så deilig![]()
Må nesten det ja, men liker å snakke med mannen først siden det jo som alt annet koster pengerFår melde henne på da![]()
JaaJa det er deilig og bare å nyte![]()
Det ble karbonader, med grønnsaker og brunsaus i dag.Hva lager dere?
Huff. Kjedelig når det skjer. :/Ja men i natt var det ikke helt bra for bleien hadde løsnet og han var klissvåt og da tok det sin tid før han fant roen igjen,,
Var veldig deiligOi, så deilig![]()
JaDet er fint at det kan bli så mye bra oppi alt det dårlige, og nu sitter du snart med en ny liten skatt![]()
Samme her... min defisjon av rotete her må bli bombet derOi, det der er jo min definisjon av ryddig.
Luksus når putene holder seg oppi sofaen![]()
Joda gjør detNeida
Går ikke glipp av mye![]()
Er det dyrt?Må nesten det ja, men liker å snakke med mannen først siden det jo som alt annet koster penger![]()