Juni - skravletråden

Det er den eneste dagen kællen har tid til å hjelpe til her i hvert fall. Men prøver egentlig å ha rydde/vaskedag på fredag. Så det er ryddig i helga :)
Syns det er best å vaske på torsdag/fredag for føles så mye bedre ut i helga ;)

Liv i huset.... Fem unger. Begge de to eldste har besøk

Jeg og lillemor rømmer på ny, og lenger, trilletur, hun våknet like etter vi kom hjem for et par timer siden
Ville ha rømt jeg også da ja, deilig når du har mulighet og verdens beste unnskyldning ;)

På vei til campingen for å besøke mammas kusine nå :) Snuppa skal få bade selv om jeg tror det er veldig kaldt ;) Blir så koselig! Også besøke svigerfar som fisker på samme sted ;) Herlig Søndag! Må alle kose seg;)
Høres ut som en fin søndag:) kos dere!

Hehe oppvaskmaskin er luksus ;)
Kjipt når den streiker da men heldigvis kan man vaske for hånd :)

Ja ganske luksus og det oppdager man ganske fort når man står der med kjøkkenet fullt av skitten kopper. Vaske for hånd er greit, men med et lite kjøkken og bare en oppvaskkum er det litt stress.. Heldigvis kan jeg sette alt det rene i oppvaskmaskinen til tørk :P

På vei til campingen for å besøke mammas kusine nå :) Snuppa skal få bade selv om jeg tror det er veldig kaldt ;) Blir så koselig! Også besøke svigerfar som fisker på samme sted ;) Herlig Søndag! Må alle kose seg;)
Høres koselig ut ❤
Nyt dagen :D

Sjokkert over småtten in dag! Hans tok ikke opp før kvart over 8 som er svært uvanlig. Så tenkte at han kun sover en halvtime på dagtid. Men nå har han sovet en time!! Så deilig :)
Ja det er deilig og bare å nyte :D

Det er fint at det kan bli så mye bra oppi alt det dårlige, og nu sitter du snart med en ny liten skatt ❤️
Ja ❤️ nøyaktig 2 uker til termin :) vurderer akupunktur for bedre søvn, men så skal jordmor sjekke modning og da blir det litt for mye på en uke :p

Back
Topp