Nop, ingen paste..Så det er ikke pastaplater i det hele tatt?
Blir helt sikkert snadder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nop, ingen paste..Så det er ikke pastaplater i det hele tatt?
Blir helt sikkert snadder![]()
Nei, det er vel helt fy-fyNop, ingen paste..
Er det vet du...Nei, det er vel helt fy-fy![]()
Du kan bruke squash?Den eneste forskjellen vil være at jeg bruker hjertesalat-blader istedenfor disse lasagne-platene.
Er litt mel i den hvite sausen som egentlig er fy-fy, men jeg har regnet på det og kommet frem til at det er ganske lite i forhold til hele porsjonen at det går greit
Jo, det blir vel det. Men for meg er det ca det sammeIkke i "lasagne".
Det er med mossaca![]()
Det ene er gresk og det andre italiensk.Jo, det blir vel det. Men for meg er det ca det samme![]()
Da blir det jo garantert suksessEr det vet du...
Syns likevel det er sausene lag i lag som er det beste, og det får jeg jo![]()
Er ikke det aubergine da?Ikke i "lasagne".
Det er med mossaca![]()
Slår hodet i veggen.Er ikke det aubergine da?![]()
Ikke slå så hardt daSlår hodet i veggen.
Selvfølgelig har du rett
Ta det med ro, det er jeg litt for glad i hodet mitt til å gjøreIkke slå så hardt da![]()
Betryggende å høre snuppaTa det med ro, det er jeg litt for glad i hodet mitt til å gjøre![]()
Hadde vært så dumt å komme på jobb mandag morgen uten et fungerende hodeBetryggende å høre snuppa![]()
Fort gjortHadde vært så dumt å komme på jobb mandag morgen uten et fungerende hode
Og det bare fordi man blander squash og aubergine, og tar ofte feil av dem
Hva?FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hadde ligget akkurat på grensen på hva jeg kan få i meg av karbohydrater.Hva?
Ja det skulle tatt seg utHadde vært så dumt å komme på jobb mandag morgen uten et fungerende hode
Og det bare fordi man blander squash og aubergine, og tar ofte feil av dem
Ikke bli så sinna daHadde ligget akkurat på grensen på hva jeg kan få i meg av karbohydrater.
Var tørst og skulle bare ta litt av brusen.
Drikker en 2-3 store slurker før jeg oppdager at det er den vanlige colaen ikke zero..