Absolutt ingentingHva gjør dere i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt ingentingHva gjør dere i dag?![]()
Imorgen skal vi i en familiepark rett borti gata, jeg skal en tur på shopping og holde på i hagenPlaner for helgen da?
Å nei, det var kjiptDe ringte fra barnehagen så nå er OJ hjemme også![]()
JeppDe har sånn på enklere liv og alphageek![]()
Det er nok lurtSå bra. Kommer til å spørre de når vi starter
Høres ut som en fin dagWow,dagen som skulle være rolig endte med en del planer koselige sådan. Plutselig lunch med ei venninne, kaffe besøk hjemme fulgt av middag hos henne. Nå er vi hjemme og MJ skal legges etterhvert![]()
Kjedelig for deg daHan gjorde ikke det. Han var på skjæreområdet idag. Og der tjener de ekstra per time , så han tok en hel dag
Mhm skikkelig kjiptSå kjedelig![]()
Bor så nærme familieparken jaImorgen skal vi i en familiepark rett borti gata, jeg skal en tur på shopping og holde på i hagen
Du?
Du snes ikke det neiSyns ikke du skal klage nei![]()
Blir nok fint4 jordbærplanter, 2 hortensia, 2 margeritter, og 3 jeg ikke vet hva heter![]()
Har bare ikke hatt tid til å skrive den siste tiden.Det hørtes godt ut
Er det ikke mer blogg på deg forresten? :/
Jeg skjønner den.Har bare ikke hatt tid til å skrive den siste tiden.
Pleier å skrive før jeg lager mat og så bare legge inn bilder.
Ting har bare gått så i ett og når jeg har tid så er jeg for sliten
Har veldig mye å gjøre på jobb som tar mye energi.Jeg skjønner den.
Måtte bare høre nå som det var en stund siden sist![]()
Det blir en kjekk ung kb ♡Den her ,bare i blå
Vis vedlegget 181639
Og de her,2 av den ene buksen
Vis vedlegget 181643 Vis vedlegget 181641 Vis vedlegget 181640 Vis vedlegget 181642
Hvordan er formen da etter all fartinga?Wow,dagen som skulle være rolig endte med en del planer koselige sådan. Plutselig lunch med ei venninne, kaffe besøk hjemme fulgt av middag hos henne. Nå er vi hjemme og MJ skal legges etterhvert![]()
Åh. KjiptArken her var for liten og de hadde den ikke
Herlig start på helgHar det helt supertdigger at det er fredag og at feriepenger står på konto!
Du da?![]()
Har lyst på sånnJeppHar sett det, helt genial
![]()
Æsj da, har lillesøster smittet han?De ringte fra barnehagen så nå er OJ hjemme også![]()