Så koseligVi er på besøk hos mine foreldre i dagog vært på babybesøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligVi er på besøk hos mine foreldre i dagog vært på babybesøk
Grilling og lønn er aldri feilGrillkos på en fredag er ikke feil... åsså fikk jeg lønn i dagwoho...
Vi hadde ei shipperke tidligere. Måtte omplassere henne da storesøster komNoen som har hund?
Jeg har ei pinschertispe på 3 år![]()
Hva handlet dere?Har handlet for 6700 kr på monter å jeg var blakk allerede før vi kom dit. Kjekt med konto
![]()
Så du etter boka?Da er eldste levert på bowling og jeg har 2 timer til shopping![]()
Det vil vi se når pakken kommer den 15Satse på det![]()
Idag måtte tanta mate henne igjen. Middag. Verken meg eller pappaen ville hun spise for, men søstra mi gapa hun velvillig forNei, hun får nok det hun trenger da![]()
Ekko sko og jeansSå praktisk ja.
Så flott du koser deg
Hvordan sko og bukse?
Det er jeg ikke sikker på om jeg får tid til.Vil se bilder når du er hjemme igjen
Mulig det blir noe nettshopping her i løpet av kvelden *kremt*![]()
Hørtes ut som en koselig dagWow,dagen som skulle være rolig endte med en del planer koselige sådan. Plutselig lunch med ei venninne, kaffe besøk hjemme fulgt av middag hos henne. Nå er vi hjemme og MJ skal legges etterhvert![]()
Arken her var for liten og de hadde den ikkeSå du etter boka?![]()
Okei, skjønner den. Hva skal lages i dag?Det er jeg ikke sikker på om jeg får tid til.
Skal leke kokk da
Biff av indrefilet med brie, det jeg finner av grønnsaker i kjøleskapet, saus ikke helt bestemt enda men mannen har lyst på whiskysausOkei, skjønner den. Hva skal lages i dag?
Det er like godt med hjemmelaget potet salatBle ikke waldorf i dag,men ble hjemmelagd potetsalat.
Det gjør jo helgen bare enda bedreGrillkos på en fredag er ikke feil... åsså fikk jeg lønn i dagwoho...
Så kjedelig...Vi hadde ei shipperke tidligere. Måtte omplassere henne da storesøster kom
Har det helt supertGod daghar du det bra?
Det hørtes godt utBiff av indrefilet med brie, det jeg finner av grønnsaker i kjøleskapet, saus ikke helt bestemt enda men mannen har lyst på whiskysaus
4 jordbærplanter, 2 hortensia, 2 margeritter, og 3 jeg ikke vet hva heterHva slags blomster?
Den store ryddedagen
Skjønner jeg godtInnbydelsene er allerede sendt så det kjente jeg at jeg ikke orket å styre med![]()