Juni - skravletråden

Wow, det hørtes brutalt ut... o.O De barnehagene jeg har vært på i forbindelse med åpen barnehage har jeg sett de både synge, bysse og trille de. Så det kommer nok virkelig an på hvilken barnehage det er, snakk med de du.
Jeg må nok snakke med de når vi starter. Den venninna mi snakka om er heldigvis ikke den mi starter i. Hadde aldri godtatt det

Ojj sånn var det i alle fall ikke der jeg jobbet, og der satt vi også vakt 1 person fra avdelingen hele tiden også. Også hadde vi navnene på liste hvor det sto oppført hvor lenge vært barn hadde lov til å sove av sine foreldre som vi følget slavisk. Skrev ned klokkeslettet de sovnet og klokkeslettet vi vekket dem.
Og bysset de som trengte og bli bysset. Dette var på 0-3 års avdeling :)
Åh så godt å høre:) mi må fullt i bhg i august så håper jo det går fint. Men det er den sovinga som bekymrer meg. Og håper vår bhg gjør det slikt som deres:)

Bursdag ja.
Genialt med bursdag ved siden av kjøpesenter.
Koser meg masse.
Trenger bukser og sko.
Har fått tak i det nå, så nå står meningsløs shopping for tur
Vil se bilder når du er hjemme igjen :D
Mulig det blir noe nettshopping her i løpet av kvelden *kremt* :oops:

Wow,dagen som skulle være rolig endte med en del planer koselige sådan. Plutselig lunch med ei venninne, kaffe besøk hjemme fulgt av middag hos henne. Nå er vi hjemme og MJ skal legges etterhvert:)

Noen som har hund?
Jeg har ei pinschertispe på 3 år :)

Wow,dagen som skulle være rolig endte med en del planer koselige sådan. Plutselig lunch med ei venninne, kaffe besøk hjemme fulgt av middag hos henne. Nå er vi hjemme og MJ skal legges etterhvert:)
Det hørtest jo helt greit ut :)

Back
Topp