Juni - skravletråden

Ble bare skremt av ei som jobber i en annen bhg. Venninna mi sa det. At der ble ungene lagt i vogna. Ikke noe byssing eller noe. Å lot de bare skrike

Ojj sånn var det i alle fall ikke der jeg jobbet, og der satt vi også vakt 1 person fra avdelingen hele tiden også. Også hadde vi navnene på liste hvor det sto oppført hvor lenge vært barn hadde lov til å sove av sine foreldre som vi følget slavisk. Skrev ned klokkeslettet de sovnet og klokkeslettet vi vekket dem.
Og bysset de som trengte og bli bysset. Dette var på 0-3 års avdeling :)

De hadde ikke noe brukbart... får handle sko i morgen istedet. Mamma å pappa har funnet ut at de skal komme hit i morgen. Så slipper jeg å kjøre med begge barna så langt alene :)
Å så kjipt :( Får håpe du finne noe i morgen ;) Og enda bedre at foreldrene dine kommer i stede :)

Å så kjipt :( Får håpe du finne noe i morgen ;) Og enda bedre at foreldrene dine kommer i stede :)
Ja... gruet meg til bilturen alene. Har vært å fått tak i sandaler til henne i dag.. vært ute på farten hele dagen. Så i kveld tror jeg at jeg sovner med en gang. Nå har jeg laget salat, potetsalat og skal grille. Mannen er i badekaret med jentene

Back
Topp