Bilstol 2

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Nå som de har bilstoldager på barnas hus :)

Er det noen som har erfaring med besafe izi combi x3 isofix? :)

Yes supert sete.
Vi har det i bilen til besteforeldrene!

Ellers har vi nr. 4 i vår bil.

Er det veldig dumt å kjøpe sete nå, når det er en stund til ho skal bruke det? Tenker det er greit å benytte seg av tilbudet, og det er denne vi har titta på før tilbud også..

Er det veldig dumt å kjøpe sete nå, når det er en stund til ho skal bruke det? Tenker det er greit å benytte seg av tilbudet, og det er denne vi har titta på før tilbud også..

Neida, ikke noe i veien for det tenker jeg. Er jo et godt tilbud!
Vi kjøpte også det i besteforeldrene sin bil på salg.

Og har du ikke behov for trinnvise isofix fester som på nr. 4 ville jeg kjøpt dette.

Neida, ikke noe i veien for det tenker jeg. Er jo et godt tilbud!
Vi kjøpte også det i besteforeldrene sin bil på salg.

Og har du ikke behov for trinnvise isofix fester som på nr. 4 ville jeg kjøpt dette.
Hva vil trinnvise isofixfester si? :p

Tenker ikke at det er dumt :) det er jo masse å spare på å kjøpe det nå :) mitt babysete står nå alltid i bilen. Så sånn sett kan det være jeg bytter ei stund før det er forlite å :) hvertfall hvis han sitter godt i det andre :) men så er min allerede 70 cm å over 8 kilo :p

Jeg prøvde ikke combi, men det kun bakovervendte. Syns det var bratt, fordi gutten hang med hodet så fort han sovna. Så jeg bytta til cybex sirona, det var mye bedre!:)

Her mener mannen at vi skal vente til høsten - satse på nye bilstoldager da :)

Litt usikker på hva vi skal gå for, om det er best å gå for et som går opp til 18kg eller de fra 9 til 25?

Vi har kjøpt sirona og tatt det i bruk! Er kjempe fornøyd!! Elsker at jeg kan snu han mot meg når jeg setter han inn og ut! Han er kjempe fornøyd i sete!

Vi har vært å kjøpt nå :) ble x3. Ho i butikk anbefalte det foran sirona. Ble lilla :D

Back
Topp