Nå som de har bilstoldager på barnas hus
Er det noen som har erfaring med besafe izi combi x3 isofix?
Er det noen som har erfaring med besafe izi combi x3 isofix?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var meninga å qoute deg i forrige post..Yes supert sete.
Vi har det i bilen til besteforeldrene!
Ellers har vi nr. 4 i vår bil.
Er det veldig dumt å kjøpe sete nå, når det er en stund til ho skal bruke det? Tenker det er greit å benytte seg av tilbudet, og det er denne vi har titta på før tilbud også..
Hva vil trinnvise isofixfester si?Neida, ikke noe i veien for det tenker jeg. Er jo et godt tilbud!
Vi kjøpte også det i besteforeldrene sin bil på salg.
Og har du ikke behov for trinnvise isofix fester som på nr. 4 ville jeg kjøpt dette.
Setet kan justeres mer i bilen på en måte etter plass.Hva vil trinnvise isofixfester si?![]()
Er det lett å flytte på?Yes supert sete.
Vi har det i bilen til besteforeldrene!
Ellers har vi nr. 4 i vår bil.
Tenker ikke at det er dumtEr det veldig dumt å kjøpe sete nå, når det er en stund til ho skal bruke det? Tenker det er greit å benytte seg av tilbudet, og det er denne vi har titta på før tilbud også..
x 3 jaEr det lett å flytte på?
Lett å feste?
Sitter han godt i den stolen?
Så brax 3 ja
Jeg klarer det lett så da kan det umulig være vanskelig.
Åh .. :/ vi må nok prøve skikkelig i butikkenJeg prøvde ikke combi, men det kun bakovervendte. Syns det var bratt, fordi gutten hang med hodet så fort han sovna. Så jeg bytta til cybex sirona, det var mye bedre!![]()
De er jo veldig fineVi har vært å kjøpt nåble x3. Ho i butikk anbefalte det foran sirona. Ble lilla
![]()
JaDe er jo veldig fine![]()