Juni - skravletråden

Håper natten i natt blir bedre. Du får ikke sovet litt på dagtid i dag da?
Joda. Jeg må sove på dagtid. Eneste måten frøkna sovner på sine lurer. Men det er en ond sirkel. Jeg trenger søvnen på dagen siden natta er forferdelig, men det ødelegger nattesøvnen min samtidig

God morgen jenter

Hun. Dermed også oss. Hun holdt det gående til 0130 inatt. Og sov noenlunde til 0515. Altfor lite. Og var i tillegg urolig fra 2100 på kvelden.

Jeg har ikke lyst å sove på dag for det ødelegger igjen netterne mine med at jeg sover urolig og. Men når ting er som de er så må jeg. For at hun skal sove, og jeg overleve. Men søvnproblemet blir bare verre og verre føler jeg
Hvor gammel er hun igjen? Er ikke greit når det går så utover søvnen din :( Men sover hun med dere i sengen?
Vi var også inne i en slik periode en gang, og det var utrolig frustrerende :( Jeg og mannen måtte jobbe på skift for å overleve... Men selv om jeg sov på dagen, var jeg like trøtt på kvelden. Men ikke noe gøy å endre på rytmen slik.. Håper det gir seg snart og dere får sovet en natt skikkelig igjennom!

God morgen.
Nå er mannen og eldsta sendt på jobb og i bhg. Så her skal det pakkes pg handles før vi skal reise hjem til foreldrene mine. Skal på opphørssalg å se om de har sko tilfrøkenene. 50kr pr par. Og så skal jeg kjøpe med meg ferske reker fra rekebåten :) hva er deres plan for dagen?
Hva slags sko er det? Var billig :)

Tusen takk snuppa❤️ Jeg fikk tak i han til slutt ;) og han klarte å trøste meg ;)

Det var ikke lange veien til bhg ;)
Hvordan gikk det med hodepinen?
Godt å høre snuppa mi ❤️ nei det er bare rett bort i her :D den gikk på og av igår, men tar det opp på timen hos jm på tirsdag. Jeg har begynt å klø på kroppen og :p

Hvor gammel er hun igjen? Er ikke greit når det går så utover søvnen din :( Men sover hun med dere i sengen?
Vi var også inne i en slik periode en gang, og det var utrolig frustrerende :( Jeg og mannen måtte jobbe på skift for å overleve... Men selv om jeg sov på dagen, var jeg like trøtt på kvelden. Men ikke noe gøy å endre på rytmen slik.. Håper det gir seg snart og dere får sovet en natt skikkelig igjennom!
Hun er bikka 11mnd

Hun har seriøst aldri ro i kroppen. Inatt var det som om hun hadde en indre kløe som gjorde at hun bare måtte bevege hele kroppen i alle retninger - heeele tiden

Hun sovner i sin seng på kvelden men kommer over i vår rundt midnatt da hun våkner og reiser seg opp på sekundet og hyler til vi tar henne opp. Uansett hva

Når gikk det over for dere? Jeg er hjemme med henne på dagtid for så å jobbe kvelder tre ganger ca i uka. Han jobber man-fredag tidlig

Og igår sa han at i sesongen i hele høst er de pålagt overtid hver eneste dag. Og ha starter tidligere. Akkurat i den tiden jenta skal i bhg og jeg i full jobb. Kjente at jeg bare ville grave meg ned når jeg blir enda mer alene om ting

Back
Topp