Så deiligEndeligOg vi skal ikke en eneste ting!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligEndeligOg vi skal ikke en eneste ting!
Så utrolig deiligJeg og mannen har prøvd den nye dusjen på det nye badet, den virka fint og det var så god plass![]()
Joda. Jeg må sove på dagtid. Eneste måten frøkna sovner på sine lurer. Men det er en ond sirkel. Jeg trenger søvnen på dagen siden natta er forferdelig, men det ødelegger nattesøvnen min samtidigHåper natten i natt blir bedre. Du får ikke sovet litt på dagtid i dag da?
Hvor gammel er hun igjen? Er ikke greit når det går så utover søvnen dinHun. Dermed også oss. Hun holdt det gående til 0130 inatt. Og sov noenlunde til 0515. Altfor lite. Og var i tillegg urolig fra 2100 på kvelden.
Jeg har ikke lyst å sove på dag for det ødelegger igjen netterne mine med at jeg sover urolig og. Men når ting er som de er så må jeg. For at hun skal sove, og jeg overleve. Men søvnproblemet blir bare verre og verre føler jeg
Hun sov der hele natta nå ogEn fordel om hun lærer seg til å sove der alene jaspesielt siden dere snart får baby i hus..
God morgen musemorGod morgen jenter
SÅ flink N erHun sov der hele natta nå ogflinke jenta mi
![]()
Rydde husGod morgen
Her er det bare noen timer jobb og så hjem å gjøre ikke no, hva med deg?
Hva slags sko er det? Var billigGod morgen.
Nå er mannen og eldsta sendt på jobb og i bhg. Så her skal det pakkes pg handles før vi skal reise hjem til foreldrene mine. Skal på opphørssalg å se om de har sko tilfrøkenene. 50kr pr par. Og så skal jeg kjøpe med meg ferske reker fra rekebåtenhva er deres plan for dagen?
Sovet dårlig i natt også?Overleve. Er så umenneskelig trøtt
Enn du?
God morgen musemorGod morgen jenter
Godt å høre snuppa miTusen takk snuppaJeg fikk tak i han til slutt
og han klarte å trøste meg
![]()
Det var ikke lange veien til bhg![]()
Hvordan gikk det med hodepinen?
God morgenGod morgen jenter
Lurt. Da må du kose deg med detRydde hus![]()
Lurt ja, ser ikke ut her ...Lurt. Da må du kose deg med det![]()
Hun er bikka 11mndHvor gammel er hun igjen? Er ikke greit når det går så utover søvnen dinMen sover hun med dere i sengen?
Vi var også inne i en slik periode en gang, og det var utrolig frustrerendeJeg og mannen måtte jobbe på skift for å overleve... Men selv om jeg sov på dagen, var jeg like trøtt på kvelden. Men ikke noe gøy å endre på rytmen slik.. Håper det gir seg snart og dere får sovet en natt skikkelig igjennom!
Åja. Hun holdt det gående inatt ogsåSovet dårlig i natt også?
Aldri gøy det der med hodepineGodt å høre snuppa minei det er bare rett bort i her
den gikk på og av igår, men tar det opp på timen hos jm på tirsdag. Jeg har begynt å klø på kroppen og
![]()