Hvordan er hun i dag?Det er sant.
Takk.
Satse på hun er bedre i morgen lille frøkna<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er hun i dag?Det er sant.
Takk.
Satse på hun er bedre i morgen lille frøkna<3
Det tror jeg ogsåBlir nok endel endringer på lista framover tror jeg![]()
God morgen TamaraGod morgen
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgenHåper alle hadde en fin dag i går?
Nå er det endelig fredag !
Jepp, enig med deg derGod morgen
Fredag er den beste dagen i uken
God morgen
God morgen![]()
God morgen.God morgenHåper alle hadde en fin dag i går?
God morgenGod morgen
Hva er planene for dagen?
Deilig når mannen levereGod morgen.
Nå er mannen og eldsta sendt på jobb og i bhg. Så her skal det pakkes pg handles før vi skal reise hjem til foreldrene mine. Skal på opphørssalg å se om de har sko tilfrøkenene. 50kr pr par. Og så skal jeg kjøpe med meg ferske reker fra rekebåtenhva er deres plan for dagen?
Gårdagen var fin. Verre med nattenGod morgen søtaHvordan var gårsdagen?
![]()
Takk og lov det er helgGod morgenHåper alle hadde en fin dag i går?
Overleve. Er så umenneskelig trøttGod morgen
Planer for dagen?
UffGårdagen var fin. Verre med natten
Enn din?
Det var billige sko. Håper du finner det du leter etterGod morgen.
Nå er mannen og eldsta sendt på jobb og i bhg. Så her skal det pakkes pg handles før vi skal reise hjem til foreldrene mine. Skal på opphørssalg å se om de har sko tilfrøkenene. 50kr pr par. Og så skal jeg kjøpe med meg ferske reker fra rekebåtenhva er deres plan for dagen?
EndeligTakk og lov det er helg![]()
Ja... må jo bare ta en tur da..Deilig når mannen levereDet ble det gjort her i dag også
![]()
Hvor bor foreldrene dine?
50kr det er jo kupp! Og reker er utrolig godt..mmmhmm.. Her skal det jobbes noen timer og så hjem å gjøre minemalt![]()
Håper natten i natt blir bedre. Du får ikke sovet litt på dagtid i dag da?Det var billige sko. Håper du finner det du leter etter
Min plan er å holde ut dagen. Så trøtt
Og å dra til byen og skaffe et par ekstra gardiner som er lystette. Må få det enda mørkere på rommet om natta
Ja blir vel et par da? Åja, skal dere være der i helgen?Ja... må jo bare ta en tur da..er ca 1,5t kjøring og to ferjer
Hun. Dermed også oss. Hun holdt det gående til 0130 inatt. Og sov noenlunde til 0515. Altfor lite. Og var i tillegg urolig fra 2100 på kvelden.UffSovet dårlig, eller snuppa? Begynner å bli en rytme for deg nå å sove på dagen?
Var full rulle i går fra vi gikk på sommerfestenKom hjem og måtte stelle N skikkelig, da hun både var rød i øynen og hadde flis i fingeren
Ble en kamp desverre, men fikk ut noe av den! Å så strikket jeg litt igjen og så la jeg meg
![]()