Juni - skravletråden

God morgen :) Håper alle hadde en fin dag i går? :) Nå er det endelig fredag !
God morgen.
Nå er mannen og eldsta sendt på jobb og i bhg. Så her skal det pakkes pg handles før vi skal reise hjem til foreldrene mine. Skal på opphørssalg å se om de har sko tilfrøkenene. 50kr pr par. Og så skal jeg kjøpe med meg ferske reker fra rekebåten :) hva er deres plan for dagen?

God morgen.
Nå er mannen og eldsta sendt på jobb og i bhg. Så her skal det pakkes pg handles før vi skal reise hjem til foreldrene mine. Skal på opphørssalg å se om de har sko tilfrøkenene. 50kr pr par. Og så skal jeg kjøpe med meg ferske reker fra rekebåten :) hva er deres plan for dagen?
Deilig når mannen levere ;) Det ble det gjort her i dag også :D
Hvor bor foreldrene dine?
50kr det er jo kupp! Og reker er utrolig godt..mmmhmm.. Her skal det jobbes noen timer og så hjem å gjøre minemalt :)

Gårdagen var fin. Verre med natten

Enn din?
Uff :( Sovet dårlig, eller snuppa? Begynner å bli en rytme for deg nå å sove på dagen?

Var full rulle i går fra vi gikk på sommerfesten ;) Kom hjem og måtte stelle N skikkelig, da hun både var rød i øynen og hadde flis i fingeren :( Ble en kamp desverre, men fikk ut noe av den! Å så strikket jeg litt igjen og så la jeg meg :D

God morgen.
Det var billige sko. Håper du finner det du leter etter:)

Min plan er å holde ut dagen. Så trøtt

Og å dra til byen og skaffe et par ekstra gardiner som er lystette. Må få det enda mørkere på rommet om natta

Deilig når mannen levere ;) Det ble det gjort her i dag også :D
Hvor bor foreldrene dine?
50kr det er jo kupp! Og reker er utrolig godt..mmmhmm.. Her skal det jobbes noen timer og så hjem å gjøre minemalt :)
Ja... må jo bare ta en tur da.. :) er ca 1,5t kjøring og to ferjer

Det var billige sko. Håper du finner det du leter etter:)

Min plan er å holde ut dagen. Så trøtt

Og å dra til byen og skaffe et par ekstra gardiner som er lystette. Må få det enda mørkere på rommet om natta
Håper natten i natt blir bedre. Du får ikke sovet litt på dagtid i dag da?

Uff :( Sovet dårlig, eller snuppa? Begynner å bli en rytme for deg nå å sove på dagen?

Var full rulle i går fra vi gikk på sommerfesten ;) Kom hjem og måtte stelle N skikkelig, da hun både var rød i øynen og hadde flis i fingeren :( Ble en kamp desverre, men fikk ut noe av den! Å så strikket jeg litt igjen og så la jeg meg :D
Hun. Dermed også oss. Hun holdt det gående til 0130 inatt. Og sov noenlunde til 0515. Altfor lite. Og var i tillegg urolig fra 2100 på kvelden.

Jeg har ikke lyst å sove på dag for det ødelegger igjen netterne mine med at jeg sover urolig og. Men når ting er som de er så må jeg. For at hun skal sove, og jeg overleve. Men søvnproblemet blir bare verre og verre føler jeg

Back
Topp