Klær til deg eller lille?
Shopping er gøy da![]()
Klær til begge ungan. Er det som er gøy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klær til deg eller lille?
Shopping er gøy da![]()
Aldri prøvdNoen som liker å dykke?![]()
Fant du noe du likteJa, det var en god pris
Set på alt av rl nå. Det er mye fint.
Hvordan vet man at man får varene når man betaler og at det er ekte da?
Har ikke handla på finn før![]()
Ja de er slitne sent på dagen stakkarsDet var en kveld han gjorde leseleksa etter fotball. Vi leser "repetert lesing" nå, noe som bl.a inkluderer at vi teller ord pr minutt før og etter repeteringen. Det skal jo gå opp. Det gikk markant ned. Han var distrahert som bare det. Det funker altså ikke. Lekser før middag er best. Eller rett etter middag
Blir nok endel endringer på lista framover tror jegJa. Bare å vente å se. Ser nr 10 har fått opp skravletempoet litt
Det blir sikkert koseligJeg å jentene skal til foreldrene mine i helgen. Skal innom min bff å se på ny babyen. Så gleder meg veldig. Mannen har vakt og kan ikke være med
Flink du har vært idagDa er ungene lagt. 4 maskiner med klær vasket. Plenen er klipt og jeg har dusja for å få bort pollenet etter klippingen. Nå skal strikkingen frem og castle starer straks...
Hva gjør dere flotte damer?
Høres veldig deilig ut.Flink du har vært idag
Jeg ligger i sofa med mobil, PC og TV![]()
Ja da.God kveldAlt bra med dere?
Ikke bestilt noe enda. Synes det er litt vanskelig med størrelsen også.Fant du noe du likte?
BaconcheesetallerkenHva skal dere ha?
Ikke bestilt noe enda. Synes det er litt vanskelig med størrelsen også.
Åh det var godtAnkom Skedsmokorset 3 minutter etter neste buss skulle ha gått, men den ventet![]()
Knapt vært herSitter og venter på bussen hjem fra sommeravslutning på jobben.
Skjedd noe spennende i kveld?
Ja takk gjerneBaconcheesetallerken![]()
Heihei.God kveldAlt bra med dere?
Det er jo en mulighet?Ja, men så var hun tett igjen... mine mistanker om pollenallergi blir bare større og større:/
Ikke noe bedre her i dag med grandiosa.Knapt vært her
Måtte tilbake på jobb fordi jeg hadde glemt noe...og spist gatekjøkkenmat
Ikke innafor dagen før veiing![]()