Juni - skravletråden

Da er ungene lagt. 4 maskiner med klær vasket. Plenen er klipt og jeg har dusja for å få bort pollenet etter klippingen. Nå skal strikkingen frem og castle starer straks...
Hva gjør dere flotte damer?
Ser på Bislett games og vurderer å ta frem strikketøyet. Flink du er:)

Hoi! Jeg syns min gikk fort. 5 timer fra vi kom på sykehuset til ho var ute. :P er det sånn at han kan komme når som helst nå?
Det er raskt det og :) jeg var på sykehuset, men fra de satt på registrering gikk det 2 timer og 11 min. Startet med hyppig kynnere først før det brått bare skøyt i været... Jepp :) 38 uker i morgen <3

Sitter og venter på bussen hjem fra sommeravslutning på jobben.
Skjedd noe spennende i kveld?

Oi. Har du spiral, eller annen prevensjon ?
Nope.. Gikk på minipille men sluttet med den i starten av april men den skal ikke hindre mens men gi uregelmessige blødninger..

Det er raskt det og :) jeg var på sykehuset, men fra de satt på registrering gikk det 2 timer og 11 min. Startet med hyppig kynnere først før det brått bare skøyt i været... Jepp :) 38 uker i morgen <3
spennende tider i møte:) håper du rekker på sykehuset da i det minste:)

Legg deg i sofaen
Lå i noen timer, så hjalp. Jeg mannen med å skjære til film til å ha på vinduet på badet. Han mente jeg kunne få det rettere enn han. Haha
Trokke det

Har gjort mye i dag... dek kan jeg ikke si om de andre dagene denne uken..
man kan ikke gjøre like mye hver dag. jeg for eksempel, har ikke fått gjort noe av det jeg tenkte. fordi lillegull ikke er i form. da må jeg være mamma på fulltid i stedet:)

Back
Topp